unhammer Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 hallo, jeg har just kjøpt Age of Conan, men min data slitter med og kjøre det uten delay, jeg har en rimelig kraftig delay på det meste jeg gjør. og har satt alt på det laveste.(ikke behov for og kjøre den på noe mer men jeg vill gjerne kjøre spillet uten delay.) Jeg har en notebook Prosessor T2050 1,60 GHz 1gbit ram Ati mobility radeon x1400 prossesor og rammen skal være greie til og kjøre spillet men det er skjermkortet som er svakt... og det virker som jeg burde overklokke det men dessverre så har jeg ikke å mye erfaring med det. hverfall ikke på en bærbar datamaskin, noen råd hvordan jeg burde starte. eller i det hele tatt om jeg burde gjøre det? link til mitt grafikkkort spec http://ati.amd.com/products/mobilityradeonx1400/specs.html Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tror nok ikke du har så mye å hente ved overclock. Dessverre. Du vil ikke komme i nærheten av hva AoC krever. Lenke til kommentar
go4life Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hallo, jeg har just kjøpt Age of Conan, men min data slitter med og kjøre det uten delay, jeg har en rimelig kraftig delay på det meste jeg gjør. og har satt alt på det laveste.(ikke behov for og kjøre den på noe mer men jeg vill gjerne kjøre spillet uten delay.)Jeg har en notebook Prosessor T2050 1,60 GHz 1gbit ram Ati mobility radeon x1400 prossesor og rammen skal være greie til og kjøre spillet men det er skjermkortet som er svakt... og det virker som jeg burde overklokke det men dessverre så har jeg ikke å mye erfaring med det. hverfall ikke på en bærbar datamaskin, noen råd hvordan jeg burde starte. eller i det hele tatt om jeg burde gjøre det? link til mitt grafikkkort spec http://ati.amd.com/products/mobilityradeonx1400/specs.html Må nok skuffe deg med at det ikke går ann og overclocke laptopper:/ så vil heller anbefale og kjøpe en ny stasjonær hvis du skal ha overclocking;) Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Prøv atitool. Men husk at å klokke gpu på bærbare senker batterilevetiden pga økt strømforbruk, og varmen øker jo også litt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Poenget er at han ikke vil klare å spille det uansett hvor mye han skulle klare å klokke. Endret 3. juni 2008 av Sovehest Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Som andre har sagt nå blir det veldig lite å hente på å klokke skjermkortet ditt. Om du allerede sliter med delay så er det lite du kan gjøre for å forbedre det. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nei, er det nokon som har hørt at overklokking på bærbar PC har økt noko særleg ytelse i spel? Men uansett, bruk atitool som knoplerbruce seier. For å klokke CPuen må du finne PLL til hket ditt. Eg fann det faktisk på ein hp PC Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 SOm andre har nevnt, så er ikke det skjermkortet spesielt kraftig. Når det gjelder nye spill aaaaner jeg ikke hva som er godt nok ift GPU, siden Call of Duty fortsatt er favoritten min (vi snakker enern her ) Skjønt, skulle det være klokkbart kan det godt være at det hjelper litt enten i det spillet, eller i andre spill. Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 for lite ram også.. et minimum må være 2 gb ram, men hakker mindre med mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå