Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

overklokke min GPU til Age of conan

Anbefalte innlegg

hallo, jeg har just kjøpt Age of Conan, men min data slitter med og kjøre det uten delay, jeg har en rimelig kraftig delay på det meste jeg gjør. og har satt alt på det laveste.(ikke behov for og kjøre den på noe mer men jeg vill gjerne kjøre spillet uten delay.)

Jeg har en notebook

Prosessor T2050 1,60 GHz

1gbit ram

Ati mobility radeon x1400

prossesor og rammen skal være greie til og kjøre spillet men det er skjermkortet som er svakt... og det virker som jeg burde overklokke det men dessverre så har jeg ikke å mye erfaring med det. hverfall ikke på en bærbar datamaskin, noen råd hvordan jeg burde starte. eller i det hele tatt om jeg burde gjøre det?

link til mitt grafikkkort spec http://ati.amd.com/products/mobilityradeonx1400/specs.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hallo, jeg har just kjøpt Age of Conan, men min data slitter med og kjøre det uten delay, jeg har en rimelig kraftig delay på det meste jeg gjør. og har satt alt på det laveste.(ikke behov for og kjøre den på noe mer men jeg vill gjerne kjøre spillet uten delay.)

Jeg har en notebook

Prosessor T2050 1,60 GHz

1gbit ram

Ati mobility radeon x1400

prossesor og rammen skal være greie til og kjøre spillet men det er skjermkortet som er svakt... og det virker som jeg burde overklokke det men dessverre så har jeg ikke å mye erfaring med det. hverfall ikke på en bærbar datamaskin, noen råd hvordan jeg burde starte. eller i det hele tatt om jeg burde gjøre det?

link til mitt grafikkkort spec http://ati.amd.com/products/mobilityradeonx1400/specs.html

Må nok skuffe deg med at det ikke går ann og overclocke laptopper:/ så vil heller anbefale og kjøpe en ny stasjonær hvis du skal ha overclocking;)

Lenke til kommentar

SOm andre har nevnt, så er ikke det skjermkortet spesielt kraftig. Når det gjelder nye spill aaaaner jeg ikke hva som er godt nok ift GPU, siden Call of Duty fortsatt er favoritten min (vi snakker enern her :p)

Skjønt, skulle det være klokkbart kan det godt være at det hjelper litt enten i det spillet, eller i andre spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...