Jtand Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har en Yamaha 4 hk 2000-modell, modellnummer 4BCMH. Det er like spesifikasjoner som 5CMH (som da er 5-hk). Kan man ta bort plombering på disse slik at den yter like mye som en 5 hk? Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg trodde den var lik som 6 hesteren også jeg, men kan hende jeg tar feil. (det er ihvertfall sånn på suzuki) Men det hjelper nok å bytte forgasser, kanskje det også er en liten duppeditt som "sperrer" gassen til å gå lengre. (klarte ikke å forklare det så bra, håper du skjønte) Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 5. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2008 Skal sjekke det imorgen Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 22. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2008 Det er en metall-dings som stopper wire'en til å gå videre. Hva skjer om jeg fjerner den? Kan motoren ødelegges? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Nei, tror ikke det, motoren bare yter slik det var ment av Yamaha den skulle yte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå