RyanLennox Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jeg holder en knapp på at grafikken i Project Origin blir state of the art når det kommer. Det blir nok imidlertid alt annet en pent i ordet rette forstand . Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 jeg mener Age of conan har bedre grafikk med alt på max (inkludert dx10) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 jeg mener Age of conan har bedre grafikk med alt på max (inkludert dx10) Age of Conan kjører på Dx9 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Er ikke egentlig de 3DMark testene mest krevende og penere enn Crysis? EDIT: Ah, dreide seg om spill ja. Endret 6. juni 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) jeg mener Age of conan har bedre grafikk med alt på max (inkludert dx10) LOL, kan ikke måle seg på noen måter. Figurene bl.a. ser halvparten så fotorealistisk ut som Crysis sine. Såklart har AoC bra graffikk, men ikke såå bra.. Et spill jeg faktisk synes ser bedre ut enn Crysis på mange måter er Mirror's Egde Personene ser ikke like bra ut, men omgivelsene ser på mange måter mer fotorealistisk ut enn Crysis sine synes jeg. Omgivelsene i Crysis er faktisk ikke så bra på mange steder, men nå har jeg jo ikke sett så mange steder fra dette spillet heller da Endret 6. juni 2008 av MrLG Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Jo men Mirror's Egde er et "platform" spill, du er begrenset til områder. Den trenger ikke tenke på å skape en dynamisk verden, så den slepper mye CPU og GPU arbeid. Byggninger er lettere å lage enn jungel. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Den trenger ikke tenke på å skape en dynamisk verden Nei, alt skal være statisk... Det hadde vært gøy det! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Jo men Mirror's Egde er et "platform" spill, du er begrenset til områder. Den trenger ikke tenke på å skape en dynamisk verden, så den slepper mye CPU og GPU arbeid. Byggninger er lettere å lage enn jungel. Joa, men snakker vi om hva som ser penest ut driter jeg jo i åpen verden eller ikke. Kanskje Crysis er mer krevende, men det vil forsatt ikke hindre at Mirror's Egde ser bedre ut(på mange steder). Altså for all del spiller det ingen rolle hvor mye teknologi og kraft som ligger bak, det er det vi ser og spiller som til slutt teller. Endret 6. juni 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Solomon Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Skal ikke både FarCry 2 og Crysis 2 bruke den nye grafikkmotoren til Crytek(CryEngine 3)? Da blir de vel ganske like i utgangspunktet? Nope. Far Cry 2 har absolutt ingenting med Crytek å gjøre. FarCry2 kjører Dunia Engine. Lenke til kommentar
vcx Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Skal ikke både FarCry 2 og Crysis 2 bruke den nye grafikkmotoren til Crytek(CryEngine 3)? Da blir de vel ganske like i utgangspunktet? Nope. Far Cry 2 har absolutt ingenting med Crytek å gjøre. Ah, søkte litt etter det du sa. Ubisoft som lager 2'ern altså Endret 7. juni 2008 av Howen Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Bortsett fra grafikken er vel Crysis omtrent like interessant som gammelt oppvaskvann. Det virka spennende.. Nei da, men jeg syntes at Crysis var spennende jeg Lagge litt på Pcen min riktignok.. går for PS3 versjonen på Crysis 2 hvis ryktene jeg har hørt om det stemmer.. Men foreløpig venter jeg på Call of duty 5 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Assassin's Creed 2 kommer jo etterhvert. Har ikke mye erfaring med eneren, men jeg regner vel med at det blir et framskritt innen grafikk, det også. De klarte jo å forbedre måten å animere personer på i eneren, men de ville ikke si hvordan de gjrode det. (Det gjorde sånn at når personen skulle gå fra en bevegelse til en annen, ville det se helt naturlig ut) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå