Gå til innhold

Hvilket spill blir mer krevende og pener enn Crysis?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Crysis har best visuell kvalitet, men personlig synes jeg Uncharted har tatt hensyn til viktigere ting i grafikken enn Crysis har. Derfor synes jeg Uncharted har bedre grafikk. Med klærne som blir våte, motion capture-bevegelser når du klatrer opp steiner osv.

Men når vi snakker visiuell kvalitet, med skarpe teksturer og slikt så skal det litt til for å slå Crysis. Jeg er spent på Killzone 2. Karaktermodellene der er like bra som Crysis, men vi får se hvordan resten av omgivelsene blir.

Og fra den lille traileren jeg så var Far Cry 2 minst like pent som Crysis.

Lenke til kommentar
Tror mulig FarCry2, visuelt sett. Er vanskelig å si ved å bare se dårlige video og manipulert screenshots.

Nå er nå det vi har sett av FarCry 2 bare vært enten ingame eller konseptart.

Å kalle CryEngine 2 en dårlig motor bare fordi den krever en kraftig PC blir helt feil. Det er en motor som overgår alt av motorer i industrien på teknologi. Og du trenger faktisk ikke en super-pc for å kjøre det greit heller. Selv min 1.5 år gammle PC med et Geforce 8800 GT gjør det strålende.

Lenke til kommentar
Bortsett fra grafikken er vel Crysis omtrent like interessant som gammelt oppvaskvann.

Du, helt seriøst, har du noen gang tenkt over hvor mye spennende mann kan finne i gammlt oppvaskvann? Som alle vannprøvene man kan ta, studier av mikroorganismer osv. Det er rett og slett mangfoldige timer med spenning, og er grafisk enda likere virkeligheten enn crysis!

Annbefaler alle som ikke allerede har gjort det å ta en titt på gammelt oppvaskvann med andre ord ;) Gjør det før det dør ut, på grunn av onde oppfinnelser som vaskemaskinen =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...