MrLuni Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvilket spill blir mer krevende og penere enn Crysis? Er veldig nysjerri på dette Lenke til kommentar
vcx Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Pacman Extreme. Førstepersjons Pacman. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Crysis 2. Men det blir bare hvis Crytek gidder, med tanke på all piratkopieringen som foregår i disse dager. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Bortsett fra grafikken er vel Crysis omtrent like interessant som gammelt oppvaskvann. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Per dags dato finnes det ingen, og slik blir det til Crysis 2 kommer vil jeg tro. Lenke til kommentar
Simen Løkken Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hva med FarCry 2? Det ser da ut til å blir rimelig lekkert? Ikke at jeg bryr meg. De spilla er like tomme som filmene til Uwe Boll.. Lenke til kommentar
vcx Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Skal ikke både FarCry 2 og Crysis 2 bruke den nye grafikkmotoren til Crytek(CryEngine 3)? Da blir de vel ganske like i utgangspunktet? Lenke til kommentar
Montolio Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Mest sannsynlig Alan Wake når det kommer en gang i 2009. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Skal ikke både FarCry 2 og Crysis 2 bruke den nye grafikkmotoren til Crytek(CryEngine 3)? Da blir de vel ganske like i utgangspunktet? Nope. Far Cry 2 har absolutt ingenting med Crytek å gjøre. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Eg høyrte dei skulle lage ein remake av Pong i 3d.. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Crysis har best visuell kvalitet, men personlig synes jeg Uncharted har tatt hensyn til viktigere ting i grafikken enn Crysis har. Derfor synes jeg Uncharted har bedre grafikk. Med klærne som blir våte, motion capture-bevegelser når du klatrer opp steiner osv. Men når vi snakker visiuell kvalitet, med skarpe teksturer og slikt så skal det litt til for å slå Crysis. Jeg er spent på Killzone 2. Karaktermodellene der er like bra som Crysis, men vi får se hvordan resten av omgivelsene blir. Og fra den lille traileren jeg så var Far Cry 2 minst like pent som Crysis. Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Bortsett fra grafikken er vel Crysis omtrent like interessant som gammelt oppvaskvann. Har du noen gang spillt det? Det er faktisk ganske geniealt Ikke bare gafikken, men gameplay også Endret 5. juni 2008 av Sniken_123 Lenke til kommentar
Sniken_123 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Og når vi snakker om bedre grafikk en crysis så blir vel Crysis Warhead enda bedre Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Age of Conan med alt på max er envær monster pc sin våtedrøm Lenke til kommentar
Bata Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Bortsett fra grafikken er vel Crysis omtrent like interessant som gammelt oppvaskvann. I second that one. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tror mulig FarCry2, visuelt sett. Er vanskelig å si ved å bare se dårlige video og manipulert screenshots. Men Crysis krever nok mer av maskinen din uansett takket til dens elendige coding/motor. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Tror mulig FarCry2, visuelt sett. Er vanskelig å si ved å bare se dårlige video og manipulert screenshots. Nå er nå det vi har sett av FarCry 2 bare vært enten ingame eller konseptart. Å kalle CryEngine 2 en dårlig motor bare fordi den krever en kraftig PC blir helt feil. Det er en motor som overgår alt av motorer i industrien på teknologi. Og du trenger faktisk ikke en super-pc for å kjøre det greit heller. Selv min 1.5 år gammle PC med et Geforce 8800 GT gjør det strålende. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Vel, nå er det fakta at Crysis motoren utnytter system resurser dårligt. Ja den er nydelig, er ikke det jeg sier. Den er bare ikke optimalt utført jobb. Endret 6. juni 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anech Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Bortsett fra grafikken er vel Crysis omtrent like interessant som gammelt oppvaskvann. Du, helt seriøst, har du noen gang tenkt over hvor mye spennende mann kan finne i gammlt oppvaskvann? Som alle vannprøvene man kan ta, studier av mikroorganismer osv. Det er rett og slett mangfoldige timer med spenning, og er grafisk enda likere virkeligheten enn crysis! Annbefaler alle som ikke allerede har gjort det å ta en titt på gammelt oppvaskvann med andre ord Gjør det før det dør ut, på grunn av onde oppfinnelser som vaskemaskinen =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå