PiaJenta Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Skal installere IP-telefoni til bedriften min,og har bestilt det gjennom NTE, men trenger selve telefonen. Noen som har noen anbefalinger? Er det greit å bruke IP-telefoni eller? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvis du får iptelefoniadapter så kan du bruke en vanlig telefon som du plugger i adapteret du får fra NTE. Iptelefoni er avhengig av at den har ledig kapasitet slik at samtalen ikke får hakking eller forsinkelser. Selv er jeg kjempefornøyd med iptelefoni. Betaler kun rimelige tellerskritt og ellers null pr mnd. Lenke til kommentar
PiaJenta Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Det høres jo flott ut! Nå har jeg bare mobil fra før, så må vel kjøpe noe uansett. Men siden jeg har bedrift lurer jeg på om kanskje sånn type headset er best? Går det an å bruke istedet for selve telefonen? eller er telefon lurest/den eneste løsningen? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 http://shopping.kelkoo.no/ssc-126001-telefon-headset.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå