aspic Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Var ei passande gåve det eigentleg. Eg tipper 2GB. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) plugn play mr. Tipper nok også 2GB som er mainstream nå om dagen, fin gave det. Endret 26. juni 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
lilko Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Fikk du ikke med egen eske til pennen? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Eske? Jeg har aldri fått esker til penner over 1000,- stykket en gang. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hehe, det var det jeg visste hele tiden. Lønte seg ikkje å sende den tilbake nei Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hehe, det var det jeg visste hele tiden. Lønte seg ikkje å sende den tilbake nei Jo? Ellers ville han ha fått ein giro i seinare tid kor han måtte ha betalt for prosessoren. Ein prosessor han ikkje hadde hatt bruk for, og ein prosessor han aldri ville kunne fått selt til opphaveleg pris. Lenke til kommentar
Moal Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Tynt.. en minnepenn som de sikkert har 1milliard av. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 26. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Jeg fikk eske.. Sølvekse, veldig fin, men s[nn ting til å feste pennen i, cd, og brukermanual. Endret 26. juni 2008 av Redneck Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Men hvor stor var den? Må si prisen var litt tam, men fortsatt helt OK. Kan egentlig ikke forvente mer, selv om man vil forvente mer Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) Hehe, det var det jeg visste hele tiden. Lønte seg ikkje å sende den tilbake nei Jo? Ellers ville han ha fått ein giro i seinare tid kor han måtte ha betalt for prosessoren. Ein prosessor han ikkje hadde hatt bruk for, og ein prosessor han aldri ville kunne fått selt til opphaveleg pris. Vel måtte han egentlig det? Bedrifter kan ikke bare sende produkter en ikke har bestilt og forvente at folk betaler eller legger ut for frakt tilbake. Hadde det vert meg som ikke leverte varen tilbake og fikk giro hadde jeg spurt om ordren fra de to varene. Nå mener jeg ikke å si at jeg ikke hadde levert den tilbake, for det hadde komt helt ann på inntrykket mitt av butikken - som til nå egentlig er bra. OT: For en tid tilbake hente det at jeg støttet disse hjerteloddene (type flaxlodd hvor inntektene går til hjertesyke). Det hele tok brått slutt da de en gang sente meg 500 lodd med giro på et ikke helt ubetydelig beløp. På telefonen møtte jeg verdens verste kundebehandler, og han fikk da klar beskjed om at jeg ikke kom til å betale og at han fikk reise fra østlandet til vestlandet og hente dem om han ville ha de tilbake. Til slutt ble jeg oppringt av en eller annen som sa jeg kunne makulere dem. Men jeg gadd heller ikke gå til annskaffelse av makuleringsmaskin for anledningen, så hørte ikke mer fra dem. Min da 2 år gamle nevø har aldri sittet så lenge i ro med en femmer Endret 26. juni 2008 av chrlod Lenke til kommentar
chrlod Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 (endret) De ble ikke skikkelig kontrollert, men det var en bag hvertfall. Den ble selvfølgelig aldri cashet inn. Endret 26. juni 2008 av chrlod Lenke til kommentar
Hillvill Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Hadde ikkje Amentio eit problem med at dei aldri svarte på mail og telefonsamtalar? Kanskje du ikkje kjeme i kontakt med dei og får ikkje noko anna valg enn å beholda CPU-en? Jeg sendte mail til amentio, og jeg fikk svar dagen etter Jeg har også en kompis som fikk et g15 for mye fra amentio Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Måtte du betale frakten for å levere tilbake prosessoren? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Måtte du betale frakten for å levere tilbake prosessoren? tipper at minnepenna kosta det samme som frakta Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 De betalte frakten, pluss at jeg fikk minnepennen. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Mistet Visa-kortet mitt på gata for en halvtime siden.. 15 minutter etter ringer det en hyggelig mann og forteller at han har funnet det. Hvem vet hva som kunne ha skjedd hvis de "rette" folkene fant kortet. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Ja.. Der ser man! Får de noe? Finnerlønn eller no? Endret 29. juni 2008 av Redneck Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Mistet Visa-kortet mitt på gata for en halvtime siden.. 15 minutter etter ringer det en hyggelig mann og forteller at han har funnet det. Hvem vet hva som kunne ha skjedd hvis de "rette" folkene fant kortet. Hvem vet om han har notert det han trenger og misbruker det senere. Slikt er en fin taktikk får å få brukeren til å tro at man har hatt med en hyggelig person å gjøre slik at korteieren ikke sperrer kortet. Jeg ville anbefalt å sperre det, klippe det i stykker og få et nytt uansett. Endret 29. juni 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå