Target.Aquired Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ja, skal vente et par dager og se om det kommer noen mail eller tlf fra Amentio. Jeg bestilte for 1 1/2 år siden et hovedkort fra shg.no. Penger ble aldri trukket (betalte med VISA). Tenkte ikke over det før jeg nå nylig for et par uker siden fikk en purring. :!: Fikk også regning på noe jeg betalte med Mastercard. Purring 1 år etter virker litt fjernt. Har prøvd og kontakte dem men ikke noe respons. Kastet hele regningen i søpla!!! M Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Bedrifter surrer nok litt med slikt noen ganger ja. For en del år tilbake jobbet jeg i en databedrift, der jeg kjøpte en del ting som ble trukket av lønna mi. Da jeg sluttet, fikk jeg plutselig noen måneder senere regning på hver bidige ting jeg hadde kjøpt, det var jo lett en 20-25000 kroner. Ble selvfølgelig raskt orden på det, var noe med at de hadde byttet regnskapsfører og da ble det rot. Lenke til kommentar
Cool Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Penger en finner på gata er faktisk også regnet som tyveri om en beholder det! Samme som for nevnte lommebok over! Rune B. Unskyld at jeg ler litt av den der, men du mener at hvis man finner 200 kr mitt på karl johan, så skal man levere den inn? Til hvem? Holde den opp og rope hvem sin det er? da tror jeg nok det er mange som akurat mista den 200 lappen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 (endret) Fint at du var ryddig i denne saken, du ville bare endt opp med en regning uansett når de gikk igjennom regnskapet. Spent på hva du får. Det er dumt å gjøre seg til kjeltring for småpenger. Vi mennesker er forskjellig og min overbevisning er at du vinner i lengden på å ikke gjøre deg til kjeltring, men heller utnytte lovlige mål for egen vekst. Man merker fort om folk er litt "kjeltring" aktig av seg og slike mennesker velger alltid jeg å kutte kontakt med. Endret 18. juni 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Fint at du var ryddig i denne saken, du ville bare endt opp med en regning uansett når de gikk igjennom regnskapet. Spent på hva du får. Det er dumt å gjøre seg til kjeltring for småpenger. Vi mennesker er forskjellig og min overbevisning er at du vinner i lengden på å ikke gjøre deg til kjeltring, men heller utnytte lovlige mål for egen vekst. Man merker fort om folk er litt "kjeltring" aktig av seg og slike mennesker velger alltid jeg å kutte kontakt med. Second that! Skulle ikke tro at hvermannsen hadde et økonomisk behov for å nappe med seg en eventuell pengebok med noen hundringser i.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Man kan aldri stole på en person som synes det er greit å oppføre seg som en kjeltring bare situasjonen byr på seg. Man er bedre foruten slike bekjentskaper Lenke til kommentar
--CAINe-- Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Penger en finner på gata er faktisk også regnet som tyveri om en beholder det! Samme som for nevnte lommebok over! Rune B. Unskyld at jeg ler litt av den der, men du mener at hvis man finner 200 kr mitt på karl johan, så skal man levere den inn? Til hvem? Holde den opp og rope hvem sin det er? da tror jeg nok det er mange som akurat mista den 200 lappen. Til hvem? Er det så vanskelig: Politiet så klart... Ellers så kan en stå der litt først å se om noen ser ut til å leite spesielt etter noe og deretter tilby de hjelp og bruke sjansen til å finne ut hva de leter etter! Og vist de leter etter nettopp en 200 lapp så spør personen om hvordan den evt. skulle være brettet! Sist nevnte er bare for å spørre spesielt på det spørsmålet ditt...! Men hvorvidt en akkurat blir kriminell om en stapper 200 lappen i lommen og går videre er jo egentlig opp til enhver å bedømme! Vist du hadde giddet å lese alt jeg skrev så hadde du sikkert fått med deg at med den teksten så mente jeg å være meget firkantet! Bare så du vet det! Får du en dårlig følelse når du stapper seddelen oppi lommen(Sånn utenom/etter lykke følelsen da!) så er det kanskje en ide å gi den til politiet allikevel! Og bare så ikke andre skal misforstå teksten min: 1. Teksten er skrevet firkantet("By the book")! 2. Den var generell 3. Og det var en oppfordring... /Kommentar/: Og for de som ikke skjønte/likte teksten: Synd trist leit! Lenke til kommentar
--CAINe-- Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 *ler* hippier. Du er i feil tid vist du ser hippier... ^^ hehe Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) ... gave fra amentio? sikkert...... en halv spist sjokolade som det står "srry fant ikke noe annet" eller en kaffekopp det står "takk for at du handlet på amentio" :!: Endret 20. juni 2008 av Submit Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Det siste forslaget det kan det godt være. Setter en penge på den. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Det dumme er jo at det koster mye mer å utføre logistikken, pakke og sende koppen enn hva koppen er verdt. Så vi får håpe du får litt mer valuta på dette når de andre utgiftene er der. Endret 20. juni 2008 av Theo343 Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det dumme er jo at det koster mye mer å utføre logistikken, pakke og sende koppen enn hva koppen er verdt. Så vi får håpe du får litt mer valuta på dette når de andre utgiftene er der. neh... tipper de sender koppen med en lapp der det står adresse uten noen innpakning :o Lenke til kommentar
Footy Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 har det virkelig ikke kommet noe enda? Begynner å bli utolmodig jeg Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Hehe, jeg og. :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Lever den tilbake. Amentio er en utrolig flott nettbutikk, og jeg synes de fortjener å bli gjort oppmerksom på slike ting. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Bare se litt oppover i tråden. Har levert og venter på en epleskrott. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Kanskje grunnen til at trådstarter ikke har fått noe er at han egentlig ikke har sendt inn den ekstra varen! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) @qweac: Nei no må du ikkje vere så negativ. Han har nok sendt den inn (uten at eg kan bevise det) . Amentio brukar av og til litt tid på sendingane sine. Dei er vanligvis raske, men nokon gongar tar det jo litt tid. Og når det dei skal sende berre er ei "gåve" trur eg ikkje dei forhastar seg... **Respekt for avgjerda di, trådstartar! ** Endret 20. juni 2008 av Breidablik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå