Zandreu Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) 1 time på et så kort innlegg? :!: Hehe, i hvert fall, er veldig spent! Endret 6. juni 2008 av Redneck Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Da brukte du i såfall èn time og 13 minutter på det innlegget. Edit: Ikke bare meg som så den, nei. Endret 6. juni 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Ja, skal vente et par dager og se om det kommer noen mail eller tlf fra Amentio. Jeg bestilte for 1 1/2 år siden et hovedkort fra shg.no. Penger ble aldri trukket (betalte med VISA). Tenkte ikke over det før jeg nå nylig for et par uker siden fikk en purring. :!: Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Hehe, men som du vel har merket, så har jeg nå snakket med Amentio. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Feil tråd. Endret 6. juni 2008 av Redneck Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Selvfølgelig skal man gi tilbake noe som ikke tilhører deg. Det var nesten litt flaut å se at folk anbefalte trådstarter å stikke av med noe som han ikke hadde betalt for.. Disse typene sier vel heller ikke i fra om de betaler for lite når de er på Rema og handler. Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Har ringt Amentio. De var takknemlige for at vi sa ifra, og hvis vi betalte frakt og sendte den, skulle de betale tilbake pluss at de skulle sende en liten "overraskelse". Føles bra å ha ringt! Lurer på hva denne overraskelsen er.. Jeg synes du har vært litt treg og har stusset litt for mye, men nå har du gjort det som var riktig, Flink gutt. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 Hehe. Jeg kommer selvsagt med oppdateringer etterhvert. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Har ringt Amentio. De var takknemlige for at vi sa ifra, og hvis vi betalte frakt og sendte den, skulle de betale tilbake pluss at de skulle sende en liten "overraskelse". Føles bra å ha ringt! Lurer på hva denne overraskelsen er.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Kanskje de har begynt å legge med E8400 som takk for handelen som Netshop legger med godteri... Anående godteri derfra... fikk ingen ting jeg.. tss.. MEN jeg fikk et teknomagasin :] Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Fikk du ingenting? Jeg fikk dens berømte Nonstop sjokolade. Lenke til kommentar
Refi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Fikk du ingenting? Jeg fikk dens berømte Nonstop sjokolade. Den er god! Jeg fikk jeg og når jeg bestilte Har smakt den mange ganger siden jeg har bestilt derfra et par ganger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Går det an å berre bestilla sjokolade? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Går det an å berre bestilla sjokolade? Du kan vel prøve, men i bunn og grunn er det vel billigere å kjøpe den i dagligvarebutikken selv, da slipper du frakt og alt det der. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Bare behold:D wii:) jeg fikk mitt antec p190 gratis pga en butikk dreit seg ut på feilpris:P Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg har levert den jeg. Ærlighet varer lengst Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg har levert den jeg. Ærlighet varer lengst Det er dessverre ikkje alltid sant. Men regner med at du har god samvittighet nå iallefall! Håper du får en digg ting tilbake, siden du var så utrolig ærlig! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Håper du får en digg ting tilbake, siden du var så utrolig ærlig! nonstop ftw. Selv hadde jeg nok holdt hode lavt, og plukka den opp av skuffen ett halvår etter, men da er jo jeg av den oppfatning at pengesedler som ligger på gulvet foran kassa i butikken er fritt vilt, selvom det står en sur dame å pakker matvarene lenger frem. Eller som da det tydeligvis var noen som hadde glemt å dra ut pengene av minibanken her om dagen. 600kr rett i lomma. Folk er forskjellig. hirr hirr Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Håper du får en digg ting tilbake, siden du var så utrolig ærlig! Belønning er bare en bonus. Hvis det er eneste grunn til at man gjør det riktige, da står det dårlig til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå