Gå til innhold

Fikk en ekstra E8400..

Anbefalte innlegg

Hei, igjen.

Jeg har fått min nye pc med alle delene, men i dag kommer det en pakkseddel i posten, hvor det står at en pakke fra Amentio har kommet. Jeg går og henter den, trenger ikke å betale noe. Oppi ligger det en 8400, helt samme modellen som den jeg har nå.

Hva gjør jeg? Har ikke fått noe mail eller noe fra Amentio.. Kommer det til å komme en faktura i posten?

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig veldig fristende å beholde hvis man ikke får regning, koster jo tross alt noen kroner.

Jeg ville nok returnert den. God samvittighet og mulig pluss i boka hos Amentio. Hadde jeg jobba der ville ihvertfall jeg pusha for en eller annen klapp på skuldra hvis en kunde var så ærlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6

Hadde ikkje Amentio eit problem med at dei aldri svarte på mail og telefonsamtalar? Kanskje du ikkje kjeme i kontakt med dei og får ikkje noko anna valg enn å beholda CPU-en?

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Dette handler jo om moral. Du har nå en mulighet til teste ut din egen i praksis.

Det ER digg å være ærlig.

Jeg har alltid fått god og rask service fra Amentio, de har lave priser og de har godt utvalg. En glimrende butikk etter min mening.

Jeg har vært i slike situasjoner selv, og har seff tenk at "fett, denne selger jeg, og tjener en lapp", men etter å ha tenkt litt på saken, er det en mye bedre følelse å tjene penger selv og levere tilbake ting man urettmessig har fått.

e

Lenke til kommentar

Jeg hadde ventet på og høre noe fra amentio, hvis jeg ikke hadde hørt noe så hadde ikke jeg sagt noe eller.

Dette kan være straffen deres fordi de aldri klarte og holde en seriøs ETA på den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...