Concorde360 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei! Skal reise til Nepal i slutten av september. De som bestilte billetten glemte å skrive inn mellomnavnet mitt på billetten. Forstår det slik at det er vanskelig å endre, men at det ikke koster særlig for flyselskapet. Skal reise med SAS og Etihad Airways. Kan jo satse på at det går, men det er surt å ikke komme igjennom. Selv om det bare er et mellomnavn er det ikke sikkert de vil oppfatte dette i andre land. Er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Er jo ett helsprøt system viss den beste utveien var å endre navnet ved å ta bort mellomnavnet. Ha en strålandes dag!! Lenke til kommentar
Puff Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tviler på at det gjør noe. Jeg flyr mye innenlands og har opplevd å få billett med bare første del av dobbeltnavnet mitt for eksempel. Ingen som sa noe på det. Har flydd mye SAS og Norwegian, de sier ikke noe på det i hvert fall. Men siden du skal utenlands kan det jo bli annerledes uten at jge tør si noe særlig om det. Lenke til kommentar
Concorde360 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Alt kan jo gå greit, men det er noe som bare må være i orden. Er jo vanvittig surt å måtte snu fordi mellomnavnet mitt ikke er med i flybilleten. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg har skjelden til aldri mellomnavnet mitt i billettene jeg kjøper. Aldri vært et problem... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Å fly innenlands er ikkje akkurat det same som å fly til Nepal, norske statsbogerer i egent land slepp unna litt lettare enn kva ein paranoid miliær i passkontrollen i Katmadu tillater at ein besøkande gjer. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Ring SAS og hør med dem,verre er det ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå