skalken Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) noen som har peiling på om reklamefilmen med følgende replikker reklamerer for? mann: hvor er du fra, da? taxisjåfør: e e fra harstad, enn du? mann: årnes noen som vet hvor den ligger på nettet? finner den ikke på youtube. noen som kan linke meg til denne siden? på forhånd takk Endret 2. juni 2008 av skalken Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 noen som har peiling på om reklamefilmen med følgende replikker reklamerer for? mann: hvor er du fra, da? taxisjåfør: e e fra harstad, enn du? mann: årnes noen som vet hvor den ligger på nettet? finner den ikke på youtube på forhånd takk Husker ikke hva den reklamerer for. Vet hvilken reklame du tenker på... Ble litt ivrig etter å finne det ut jeg også... Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Et teleselskap. Telenor om jeg ikke husker helt feil. Edit: konfirmasjon Endret 2. juni 2008 av Otth Lenke til kommentar
Rimtusse Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Reklamefilm fra Telenor; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå