Showbox Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Finnes det noen badeplasser i lillestrøm? Endret 2. juni 2008 av Showbox Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du har jo Nebbersvålen(usikker på hvordan det skrives(også kalt Nebben)) Er ikke det beste stedet, men funker jo. Tror det ligger litt uttafor men ikke så langt Lenke til kommentar
Showbox Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Takk for forslaget. Vet du om det finnes noen badeplasser i sjøen? Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er vel ikke noe sjø rundt Lillestrøm ...? Om du er ute etter et badested med saltvann kan du vel bare ta deg en tur til Oslo. Er fint på Huk, men er nok stappfullt nå om dagen ... Ellers er det jo fint på Ingierstrand. Sikkert mange andre fine badestrender òg, men der har jeg ikke helt peiling. Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Anbefaler myrdammen, er vel ca 10 min kjøring unna. Og er et kjern, ikke sjøvann. Men sinnsykt herlig stemning der oppe og fin badetemperatur nå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg har selv bod hele livet mitt her, så jeg veit om noe plasser. Beste stedet er Varsjøen, et vann på andre siden av glomma. Ferskvann, uten sandstrand. Kan være mye folk om solen skinner i august. Har du tilgang til båt er det mange fine badestrender ute i Øyeren, men vannet er iskaldt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå