PacAnimal Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Som subjektet sier er jeg på utkikk etter en ATV til en pris mellom 30-50000. Ønsker å unngå billige, usolide kina-modeller. Vil ha et kjent og solid merke som jeg kan få deler til i Norge. Designmessig liker jeg det kompakte utseendet til "utility"-modellene. Helst svart eller rød. Sportsmodellene med stor avstand ned til hjulene og fancy skjermer og slikt er ikke noe for meg. Heller kompakt med store hjul Bruksområdet er for det meste kjøring til og fra togstasjon og butikk, men også litt moro i terrenget. Den bør kunne nå norske fartsgrenser og må kunne registreres for to. Trenger ikke 4x4, vinsj, tilhengerfeste og slikt, men et vanlig bagasjebrett som man kan binde ting fast i er en nødvendighet. Noen som har noen tips? Kan godt kjøpe brukt. Har sett på finn.no, men har ingen anelse over hvor mange cc som må til for at det skal være moro å kjøre, eller hvilke merker som er bra. Har bil-lappen. Antar det er det jeg trenger. Endret 2. juni 2008 av bolt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå