Sopps Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei jeg lurer på hva konsenkvensene blir vis den kommunen sensoren hører til går ut i streik og om vi skal ha da den eksamenen senere eller om hva som skjer? blir det sett stampunktkarakter istendenfor eksamenskarakter? eller må vi ta den eksamenen etter streiken engang? for å kunne gå opp til fagprøve må man ha bestått siste skoleårets eksamen. hva skjer her da? må jeg ikke ta eksamenen opp igjen? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei jeg lurer på hva konsenkvensene blir vis den kommunen sensoren hører til går ut i streik og om vi skal ha da den eksamenen senere eller om hva som skjer? Hvis sensoren streiker, så streiker han, altså ingen eksamen. blir det sett stampunktkarakter istendenfor eksamenskarakter? eller må vi ta den eksamenen etter streiken engang? Jeg tror standpunktkarakteren din blir stående, har hørt noe om at karakterene fra jul gjelder, men er ikke helt sikker på dette. Du må nok ikke ta eksamen opp igjen. for å kunne gå opp til fagprøve må man ha bestått siste skoleårets eksamen. hva skjer her da? må jeg ikke ta eksamenen opp igjen? Dette vet jeg ikke noe om, se om du kan spørre en lærer på skolen din som ikke er i streik. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Poenget med å beholde terminkarakterene fra jul er bare vis lærerne på skolen din streiker slik at de ikke gidder å føre på de nye karakterene dine for denne terminen. Om jeg ikke husker helt feil sa kunnskapsministeren på direkte sendt tv at ingen blir skadelidende pga manglende eksamen. Da blir det bare stående pga arbeidsforhold eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå