96robert Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Hei! Er det noen andre Torres-fans her eller?? Her kan man snakke om Fernando Torres! Posisjon:Spiss Født: 20/03/1984 Tidligere klubber:Atletico Madrid Endret 4. juni 2008 av 96robert Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg spår at dette blir en populær tråd. Lenke til kommentar
96robert Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg spår at dette blir en populær tråd. Hehe Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 2 innlegg er fjernet fra tråden. jeg begynner å bli lei av folk som drar tråder off topic ved å poste sin mening om den istedenfor å rapportere. Tråden her er det ingenting galt med. Punktum. Lenke til kommentar
96robert Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 2 innlegg er fjernet fra tråden. jeg begynner å bli lei av folk som drar tråder off topic ved å poste sin mening om den istedenfor å rapportere. Tråden her er det ingenting galt med. Punktum. Takk Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå