mathiask Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei kjører en Derbi x-treme 2004 model med følgende trim : Malossi MHR 50mm hardcrome sylinder , 28mm dellorto forgasser , MK2 effektannlegg. 11-48 dreving bør jeg kjøpe nytt effektannlegg? hva slags annlegg evt? Og så lurer jeg på hvor stor dyse jeg må ha? 120? Annen dreving? Håper noen her som har peiling har tid til å svare takk Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) kan jo prøve med yasuni r2 eller r3, men tror mk2 skal gå fint da Endret 2. juni 2008 av Svampebob Lenke til kommentar
mathiask Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 takk for svar! peiling på hvor stor dyse jeg må ha egentlig? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 har egentlig ikke peiling på dyse størelesn, men kan jo prøve med noe mellom 120-130 så ser du om pluggen blir sjokoladebrun, vis den er det er det riktig dyse Lenke til kommentar
mathiask Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 tusen takk for hjelpen ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå