M4ds Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei. Jeg har et lite spørsmål som kanskje dere kan svare på. Jeg skal integrere brukersystemet til PHPBB i http://elgen.net/. Men, problemet er at jeg også har EBA-news på siden der jeg skal integrere brukersystemet. Jeg vet jeg skal legge <?php define('IN_PHPBB', true); $phpbb_root_path = './fsforum/'; $phpEx = substr(strrchr(__FILE__, '.'), 1); include($phpbb_root_path . 'common.' . $phpEx); // Start session management $user->session_begin(); $auth->acl($user->data); $user->setup(); ?> på toppen av nettsiden, men der er det allerede <?php define('ADMIN_DIR', 'admin/'); include_once ADMIN_DIR . 'display.php'; $config = array('site_url', 'site_title', 'site_description', 'author_name'); $config = get_config_value($config); echo '<?xml version="1.0" encoding="' . ENCODING . '"?>'; ?> pga EBA-news. Hvis jeg fjerner den siste koden jeg refererte til, blir siden helt hvit. Det samme skjer hvis jeg legger til første koden jeg referte til, på toppen, etter eller før den siste koden jeg refererte til. Har dere tid til å hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
KjetilV Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hva skjer om du prøver dette? <?php define('IN_PHPBB', true); define('ADMIN_DIR', 'admin/'); $phpbb_root_path = './fsforum/'; $phpEx = substr(strrchr(__FILE__, '.'), 1); $config = array('site_url', 'site_title', 'site_description', 'author_name'); $config = get_config_value($config); include($phpbb_root_path . 'common.' . $phpEx); // Start session management $user->session_begin(); $auth->acl($user->data); $user->setup(); include_once ADMIN_DIR . 'display.php'; echo '<?xml version="1.0" encoding="' . ENCODING . '"?>'; ?> Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 11. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2008 http://elgen.net/ Ingenting kommer opp. Hele sida blir hvit. Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Prøv og legg denne koden <?php define('IN_PHPBB', true); $phpbb_root_path = './fsforum/'; $phpEx = substr(strrchr(__FILE__, '.'), 1); include($phpbb_root_path . 'common.' . $phpEx); // Start session management $user->session_begin(); $auth->acl($user->data); $user->setup(); ?> i toppen av display.php Lenke til kommentar
M4ds Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Noen andre som kanskje vet noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå