Tetanus Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har spilt CoD 4 på nettet siden jeg fikk det, men har aldri fullført singelplayern. Satt meg ned for å spille igjennom her om dagen, men jeg kommer meg rett og slett ikke videre. Jeg er nede i bunkersen der hvor rakettene skytes opp, får beskjed om at det er en nedtelling. Må så kjempe meg igjennom 3 siloer for å komme til en dør der som jeg blir vinket igjennom. Mener de kaller det for en "blast door". Her kommer jeg ikke videre. Spillet stopper ikke opp, nedtellingen fortsetter helt til den når null. Jeg kan gå ut og inne av døren, men det virker som om spillet ikke merker at jeg er kommet inn i rommet. I PC versjonen, som jeg har spilt igjennom, lukkes denne døren bak meg. Noen flere som har dette problemet, eller har hørt om noe lignende? -Tet Lenke til kommentar
Kim83 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg hadde samme problemet selv, men jeg skøyt meg vei gjennom hele greia, og da gikk det. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Nå fikk jeg jaggu lyst til å spille det igjen. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Mener nå at det er slik at man må komme seg til visse områder innen en viss tidsramme slik at neste sekvens i spillet skal trigges, slik at du ikke komemer til kontrollrom døren og har bare 1 sekund igjen og spile blir autolagra. Huske jeg sleit med dette brete på veteran, he he *mimre* Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Har spilt CoD 4 på nettet siden jeg fikk det, men har aldri fullført singelplayern. Satt meg ned for å spille igjennom her om dagen, men jeg kommer meg rett og slett ikke videre. Jeg er nede i bunkersen der hvor rakettene skytes opp, får beskjed om at det er en nedtelling. Må så kjempe meg igjennom 3 siloer for å komme til en dør der som jeg blir vinket igjennom. Mener de kaller det for en "blast door". Her kommer jeg ikke videre. Spillet stopper ikke opp, nedtellingen fortsetter helt til den når null. Jeg kan gå ut og inne av døren, men det virker som om spillet ikke merker at jeg er kommet inn i rommet. I PC versjonen, som jeg har spilt igjennom, lukkes denne døren bak meg. Noen flere som har dette problemet, eller har hørt om noe lignende? -Tet restart den delen og prøv en gang til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå