Fagerli84 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har nå (nesten) bestemt meg for å kjøpe komplett.no sin conan PC, men jeg lurer på om noen her har forslag til forbedringer innenfor "skreddersy egen PC" funksjonen. Komplett.no Conan PC hittil har jeg fått følgene forslag. bytt Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM med en Western Digital Raptor 150GB SATA 16MB 10000RPM for å få en rastk systemdisk, men vet ikke helt om resultatet vil være verdt pengene. jeg har lest langt om lenge og lenger enn langt på diverse tråder om forskjellen mellom Intel core quad q9300 og Intel core duo E8400 og er fortsatt like vis på hvilken jeg skal velge. jeg driver ikke, har aldri drevet med, og kommer mest sannsynlig ikke til å prøve på overklokking, så det har ingen innvirkning på prosessorvalg lurer på om noen har erfaringer med forskjellene mellom BenQ og Samsung, siden jeg og vurderer en 24" skjerm. skal jeg gå for den billigeste(BenQ, 2900,-) eller er samsung (3400,-) best? Tror det er lite å tjene på å oppgradere skjermkortet eller noe av det andre på oppsettet, men hvis noen har noen tips så bare kom med det. alt av Mus/tastatur/headset kommer jeg til å velge bort da jeg har dette fra før. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har nå (nesten) bestemt meg for å kjøpe komplett.no sin conan PC, men jeg lurer på om noen her har forslag til forbedringer innenfor "skreddersy egen PC" funksjonen. Komplett.no Conan PC hittil har jeg fått følgene forslag. bytt Western Digital Caviar GP 500GB SATA2, 16MB 7200RPM med en Western Digital Raptor 150GB SATA 16MB 10000RPM for å få en rastk systemdisk, men vet ikke helt om resultatet vil være verdt pengene. jeg har lest langt om lenge og lenger enn langt på diverse tråder om forskjellen mellom Intel core quad q9300 og Intel core duo E8400 og er fortsatt like vis på hvilken jeg skal velge. jeg driver ikke, har aldri drevet med, og kommer mest sannsynlig ikke til å prøve på overklokking, så det har ingen innvirkning på prosessorvalg lurer på om noen har erfaringer med forskjellene mellom BenQ og Samsung, siden jeg og vurderer en 24" skjerm. skal jeg gå for den billigeste(BenQ, 2900,-) eller er samsung (3400,-) best? Tror det er lite å tjene på å oppgradere skjermkortet eller noe av det andre på oppsettet, men hvis noen har noen tips så bare kom med det. alt av Mus/tastatur/headset kommer jeg til å velge bort da jeg har dette fra før. 1. Harddiskbyttet var unedvendig. Altfor mye penger for nesten ingenting. 2. Dersom du ikke skal klokke og antakeligvis er ute etter spilling så er E8400 den beste. 3. Skjerm er jeg ikke helt sikker på. BenQ har fått god omtale, men jeg blir ihvertfall litt skeptisk når jeg ser prisen. 4. Skjermkort er helt ok for prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå