RMBB Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Høsten min er enda veldig usikker og jeg vet ikke om jeg skal slutte i jobben min og ta skole til høsten. Jeg har 4 uker ferie igjen dette året, men det jeg lurer på er hvis jeg sier opp nå, kan jeg fortsatt ta ferie i oppsigelsestiden eller får jeg ferien utbetalt eller har jeg ikke krav på ferie i det hele tatt? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Du kan ta ut feriedagar som du har til gode i oppseiingstida, ja. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 så lenge arbeidsgiver ikke har kompetanse til å fylle plassen din umiddelbart kan de vel kreve at du iallefall jobber deler av oppsigelsestiden. Lenke til kommentar
Scientia Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 I utgangspunktet kan du ta ut feriedager som allerede er avtalt før arbeidsavtalen er sagt opp, mens resten avhenger av hva arbeidsgiver går med på. Så vidt jeg kan forstå skal du ha lønn for evt. feriedager som ikke blir tatt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå