Deeps80 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Hei... Jeg var så heldig å komme over en del uventet penger hær om dagen, noe som gjore å at jeg fikk lyst å bygge meg ny pc siden den gammle er rimelig ferdig. Trenger litt hjelp til gode løsninger og håper på hjelp og tips i fra fra dere. Har satt av 20000 til pcen. PS: Har 3 seagate barracuda Hd fra før så jeg trenger ikke flere, kanskje evt en liten raptor disk til op.systemet hvis det ville være bra? Endret 2. juni 2008 av Deeps80 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Hei og velkommen! Oppfordrer deg til å ta en kikk i de andre trådene i denne kategorien, samt se på anbefalingene til HW.no. Så oppretter du en handlevogn hos www.prisguide.no/ og poster den her. Så får du kanskje en maskin du ønsker og ikke hva noen andre ønsker. 20 000 kr er fryktelig mye å bruke på en PC. De siste 5-10 000 kronene går ofte nesten opp i luft altså minimal ytelsesgevinst. Fortell også hva du skal bruke maskinen til, hvor lenge du planlegger å ha den, er du plaget av støy, hvor stor skjerm osv. Se FAQ i dette forumet for mer info. Endret 2. juni 2008 av Pastafarian Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå