gutt27 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei alle, Jeg lurer på hva syns jenter om crossdressing, fritids crossdressing fra mann til kvinne? Er det noe dere kunne akseptere eller? Jeg snakker ikke om feite hårete menn som tar på seg sminke og skjoler, men om de som har koppen for det og kan dette. Slikt at når de er full kled ser det ut nesten som en sexy jente! Vil gjerne høre deres mening...... Kona mi har ikke noe imott at jeg kler meg som en jente 1 gang i månaden, men hun mener at det er ikke sexy, hun vil ha en mann ikke en jente.... Venter med spenning på forselige meninger.... vedlegger et bilde av en flott crossdresser.... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Akseptert.. muligens ja, men jeg hadde nok kansje undret litt på den psykiske helsen om noen jeg kjenner bynte med crossdressing. Lenke til kommentar
gutt27 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Akseptert.. muligens ja, men jeg hadde nok kansje undret litt på den psykiske helsen om noen jeg kjenner bynte med crossdressing. Jeg tror at flere du kjenner driver med crossdressing, det er ganske mange som gjør, men holder det hemlig! Jeg lurer hva jenter syns om det, ikke menn!!! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Okay, jeg vet ikke om det bryter med reglene å poste bilder av kølla si, men for meg var det iallefall langt over streken på mote-delen av forumet. Og til crossdressing, NOT, men "whatever floates your boat". Lenke til kommentar
Luciana Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Sikkert greit det. Man må få lov til å være selv selv/gjøre som man vil, men kan ikke akkurat si at jeg syns det er spesielt hawt. Guttete jenter derimot. ^_^ Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg lurer hva jenter syns om det, ikke menn!!! Da er du på feil forum. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Jeg lurer hva jenter syns om det, ikke menn!!! Det er IKKE noe sjekketriks for å si det slik. Er vel sammenlignbart med å fortelle at man voldtok valpen til bestefar den gangen på hytta. Sikkert en av ti tusen som tenner på det, men de har antakelig helt egne problemer. Endret 3. juni 2008 av Lilac1 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ikkeno for meg, men som en annen sa, whatever floats your boat (without sinking other's) Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det er bare forstyrrende og kjønnsforvirrende. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg synes ikke det er fint om menn kler seg ut som kvinnelige horer, men hvis menn kler seg som normale kvinner så har jeg ingenting imot det. Uansett må folk få leve ut den de er. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg vet om mange crossdressers som er direkte hotte, og mange som ikke er fullt så hotte. Men det spørs vel egentlig på hva de vil med det. Om det er en trang til likestilling (altså å se ut som en mann evnt. med sminke og jenteklær), siden jenter går med bukse (det er per. def. crossdressing anno. 1950), synes jeg det er råkult. Gutter som derimot kler seg ut som jenter og muligens har et ønske om å være en jente synes jeg er hakket mer forstyrrende. Ikke galt, men forstyrrende. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 There is a difference in Not and not. This is the letter! Absolutt NOT Lenke til kommentar
WakeMe Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Jeg synes crossdressing er direkte kvalmt faktisk, og jeg hadde nok vært veldig skeptisk om en kompis av meg hadde begynt med dette. Men, som andre har sagt, vi lever i et fritt samfunn. Whatever floats your boat Endret 24. juni 2008 av Alastor Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Er ikke dette mer seksuelt betinget? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 11 innlegg med pjatt forsvant fra tråden, det må da være mulig å svare noenlunde seriøst selv om en ikke liker temaet? Ser at det er flere her som har greid det, all ære til de . (Dette innlegget skal ikke kommenteres, men send gjerne en pm om du har synspunkter) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg sovna i kvinnelig g-streng etter heftig vodkastyrting en gang i min spede barndom. Det falt ikke i smak, egentlig, men kudos for at du deler fetisjen din med partner. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg vet ikke helt hvordan jeg hadde reagert om typen invaderte klesskapet og sminkepungen min. Det er ikke en problemstilling jeg har satt meg så mye inn i, da det ikke er en vanlig situasjon å komme i. Jeg hadde en eks som jeg kledde opp i jentetøy og tok bilde av i bytte mot en Absolute Music 18 cd, men det er det nærmeste jeg har kommet. Jeg tror jeg hadde gjort mitt beste for å akseptere det som en del av ham så lenge han hadde gjort det for seg selv en gang i blandt, men om han begynte å trekke på gata hadde jeg satt ned foten. Og jeg ville heller ikke hatt sex med en jentegutt. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Til en viss grense hadde jeg syntes det hadde vært festlig om en fiktiv partner hadde kledd seg i dameklær, og fjollet rundt. Men om det hadde blitt et ritual som skjedde ofte, så hadde jeg vel rynket litt på nesen. Og sexy? nei, neppe, ikke på tale. Vittig? muligens, men der stopper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå