Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 jøss, kanskje kjøpe det og ha det her til jeg kjøper meg en pc som kan spille det Lenke til kommentar
Xmotololo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Navnene sier meg ikke så mye. Er mer opptatt av innholdet i spillet(-ene). Da kan man begynne å kaste terningen CryTek sin videre satsing uansett spill blir nok interessant med tanke på fremtidens spill Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tror det er mangel på kreativitet i det store og hele når det gjelder den gjengen der... Faktisk ikke. Om du tenker litt etter er Crysis et meget smart navn. Det både et kjennemerke for spillet og selskapet. Crytek er faktisk ikke så dumme med navnene som dere tror. Gjerne kom med forslag selv. Et par av de nye navnene kan være undertitler for Crysis 2 og 3. - Crysis Warhead: Crysis 2? - Liten vri på beachead? At aliens har opprettet et beachead for invasjon. - World in Crysis: Crysis 3? Full skala krig. Omntrent like smart som om forfattere skulle begynt å bake inn sine egne navn i boktitlene uten noen grunn. Det er så tåpelig at jeg har ikke ord. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Skal det ikke være lov med egne gjetninger? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hmmm, syns jeg har hørt så og si alle de navnene der før, bare med crysis byttet ut med noe annet. Og hva i pokker er World in Crysis? Ett dårlig ordspill crysis/crisis? >.< Jaja, får se hvordan spillene blir, overlever dårlige navn om spillene er bra. Da helst noe mer substans enn Crysis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Hahaha, hvor langt skal de dra dette "Warcraft-universet", "Grand Theft Auto-universet", "Call of Duty-Universet", "Command & Conquer-universet"? Er nå mange serier som fortsatt melkes. Bortsett fra at Warcraft, GTA, CoD og C&C faktisk har noen solide historier og univers å bygge på Men absolutt verdt å gjøre et forsøk for Crysis. Får håpe de baserer seg på mer enn kun å gjøre spillet atraktivt for grafikkhorer denne gangen Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 hvor har dere hørt at Crysis utvikles for konsoll?siste ord fra crytek, var at de ikke hadde planer om det, men kanskje bygge ett nytt spill til konsoll med cryengine 2 Ifølge CryTek har piratkopiering ødelagt så mye for salget at de aldri vil gi ut en PC exclusive igjen. Derfor vil de og gi ut nye spill de lager til konsoll, men fortsatt støtte PC. (flaks for oss konsoll-løse) Kan leses her. Det er ikkje på grunn av piratkopiering at crytek kjem til å lage spel til konsoll. Frå Crysis Monthly Update #1: In terms of development for the consoles, this is certainly a logical step for us with the CryEngine 2 supporting multiplatforms. This is not a decision that was driven by the piracy issues on the PC platform, and this definitely does not mean we will lower the quality of our upcoming PC titles. We are known for our next-gen technology and rest assured that we will continue developing high quality games, and getting the most out of each platform. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Crytek skal ikke lage nye patcher for Crysis!!! Det synes jeg er patetisk, stoppe med patcher jaja sånn kan det gå Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Uheldigvis har Crytek fortalt at de sliter voldsomt med piratkopiering på PC siden... noe jeg tror kan føre til at vi muligens må vinke farvell til Crytek spill på pc om ikke så alt for lenge... :/ Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Hvis de lager ett bra spill som PC-en min greier å kjøre, og som ikke er så harry at jeg griner, så kjøper jeg det nok. Hvis ikke finnes det bedre spill å velge blandt. Endret 3. juni 2008 av Ghaundan Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Crytek skal ikke lage nye patcher for Crysis!!! Det synes jeg er patetisk, stoppe med patcher jaja sånn kan det gå Vær nå fornøyd de utviklet 2 patcher da. Er jo enkelte utviklere som driter i spillet, og ikke lanserer noen patcher. Den posten din er bare for å provosere nå. Lenke til kommentar
Bloodnick Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Må vel innrømme at CryEngine2 er den beste spillmotoren som finnes i mitt syn, men de greide jammen meg ikke å utnytte den bra (Koding, brukbarhet, enorme sandbox problemer) Håper de konsentrerer seg mer om spillbarhet enn å bare lage en spillmotor til de neste Cry spillene Endret 3. juni 2008 av Bloodnick Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Crytek skal ikke lage nye patcher for Crysis!!! Det synes jeg er patetisk, stoppe med patcher jaja sånn kan det gå Vær nå fornøyd de utviklet 2 patcher da. Er jo enkelte utviklere som driter i spillet, og ikke lanserer noen patcher. Den posten din er bare for å provosere nå. Tro hva du vil , men som sagt er det bedre å lage ett spill som ikke trenger patcher, kan nevne for eks Super Mario Galaxy og sikkert fler Hvis du synes det er provoserende jeg finner fram ny info så må du bare la være å svare på mine innlegg da! Endret 3. juni 2008 av Toman85 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ganske skuffende at de ikke kommer med mer patcher. Selv om jeg er ganske fornøyd med produktet. Patcher på konsoller og PC er ganske annderledes da en konsoll kun har et sett maskinvare, mens det finnes tusenvis på PC. (der det langt lettere oppstår feil og bugs, samt ytelseproblemer) Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Tro hva du vil , men som sagt er det bedre å lage ett spill som ikke trenger patcher, kan nevne for eks Super Mario Galaxy og sikkert fler Hvis du synes det er provoserende jeg finner fram ny info så må du bare la være å svare på mine innlegg da! Infoen din er helt greit. Men at du synes det er patetisk at de slutter å utvikle patcher, enda de har utviklet to stykk, så er det jo bare for å provosere de som liker Crysis. Hvis du ikke gjorde det for å provosere, så hadde du ikke trengt å bruke " ". Hvor mange patcher har Epic Games lansert til Gears of War f.eks? Det er ikke buggfritt det heller. Dessuten er det ikke vits med en 1.3 patch, da online delen ikke er så altfor populært at de trenger å bruke penger på patching. Endret 3. juni 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Crytek skal ikke lage nye patcher for Crysis!!! Det synes jeg er patetisk, stoppe med patcher jaja sånn kan det gå Vær nå fornøyd de utviklet 2 patcher da. Er jo enkelte utviklere som driter i spillet, og ikke lanserer noen patcher. Den posten din er bare for å provosere nå. Tro hva du vil , men som sagt er det bedre å lage ett spill som ikke trenger patcher, kan nevne for eks Super Mario Galaxy og sikkert fler Hvis du synes det er provoserende jeg finner fram ny info så må du bare la være å svare på mine innlegg da! Og hvorfor trenger ikke SMG patch? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Crytek skal ikke lage nye patcher for Crysis!!! Det synes jeg er patetisk, stoppe med patcher jaja sånn kan det gå Vær nå fornøyd de utviklet 2 patcher da. Er jo enkelte utviklere som driter i spillet, og ikke lanserer noen patcher. Den posten din er bare for å provosere nå. Tro hva du vil , men som sagt er det bedre å lage ett spill som ikke trenger patcher, kan nevne for eks Super Mario Galaxy og sikkert fler Hvis du synes det er provoserende jeg finner fram ny info så må du bare la være å svare på mine innlegg da! Og hvorfor trenger ikke SMG patch? Fordi spillet er så si bugfri Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Traff delvis blink på oppfølgeren, bare grunnen til navnet var feil: http://ve3d.ign.com/articles/news/39115/Cr...bsite-Goes-Live Endret 4. juni 2008 av TCi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 EA and Crytek today announced Crysis Warhead, the Parallel story to Crysis. Shipping exclusively for the PC this fall, Crysis Warhead is the first title to be developed at Crytek´s Budapest studio, and is built on a new, enhanced and optimized version of Crytek’s CryENGINE 2 technology. http://www.n4g.com/announcements/News-153725.aspx Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Fordi spillet er så si bugfri Åja, neimen, det var jo rart. Et spill laget for en konsoll med bare singelplayer har mindre bugs en et sp/mp spill for PC. Merkelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg