Aggravate Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei! Jeg leter etter hårbånd/tørkle/skaut? Sånn som knytes bak. Hadde vært fint om noen visste om en nettbutikk som solgte det, fordi jeg finner det ikke i noen butikker her jeg bor. Ikke engang hos Glitter.. Legger ved et bilde: Jeg vet det er veldig "sossete" Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Er det pølsefest på g der på bildet ditt eller? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hvertfall gode til å logoflashe. Du finner det sikkert på H&M. Lenke til kommentar
Aggravate Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg aner ikke hvem de folka er. Fant bare et bilde Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tips til trådstarter: Fiks heller bare håret. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Lurer på det samme selv jeg. Noen som vet om vanlige butikker, som har dette? I Oslo. Ang. nettbutikker så vil jeg tro at sportsforretninger online muligens kan ha noe slikt. Er ikke sikker, men hårbånd kan jo også brukes i sportye sammenhenger. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Det der ser ut som man har tatt et vanlig lommetørkle og gjort det om til et skaut. Hvorfor bruke masse penger på noe man så lett lager selv Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Masse penger var vel å ta hardt i. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Har sett sånne på Glitter, så du kan jo se i en annen Glitter-butikk. Ellers er det mange som bruker tørklene av denne typen som hårbånd. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Nja, men fortsatt dyrere enn dyi ghetto style! Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Tror jeg så noe på H/M ? var sånn med strikk bak... Lenke til kommentar
master air Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 De guttene der har klippet av ermet av en hvit t-skjorte. Vis du ikke vil gjoere det kan du bare kjoepe ett stort lommetoerkle og knyte det. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Huff, glad jeg ikke var på den sossepølsinga. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Tror jeg så noe på H/M ? var sånn med strikk bak... Bekreftes. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Søstrene mine har kjøpt meg slike (bare i sort) på Glitter og H&M og selv kjøpte jeg et grønt et på ei sjappe ved Jernbanetorget i Oslo i vinter da jeg fortsatt hadde langt hår og trengte hårbånd for å få det unna ansiktet siden jeg absolutt ikke liker stilen med håret bakover i sånn sleik-aktig frisyre og ikke var det langt nok til hestehale heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå