Gå til innhold

Noen som kan sette opp en pc til meg til 11k?

Anbefalte innlegg

Topicen sier sitt.

Jeg ønsker å få en komplett pc /m skjerm (helst 22''), som er best mulig til sånn ca 11 000.

Har kikka litt selv, og fannt ut at etter jeg har vært i millitæret ett år så henger jeg ikke helt på greip på hva som er fresht og hva som ikke er fresht :p Når jeg kjøpte pc sist så var AMD teh way to go og nVidia var det sikre valget, men ATi 3870x2 kortene knuser jo 9800GTX kortere i mange av testene jeg har sett og det koster bare 2-300 kroner mer..

Så det som er ønskelig fra min side er en god skjerm som skal brukes til spilling, helst stor, ett bra skjermkort, og ett oppsett som er stabilt og raskt.

Tenkte på 4 kjerne prosessor men vetke hvor vits det er enda, men håper å få ett oppsett fort som jeg kan bli fornøyd med.

Men trenger komplett pc, med skjerm, kabinett, dvd brenner og PSU, bare så det er sagt :)

Takker på forhånd for svar :)

Endret av Shaper^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er det jeg selv kjøpte, havnet på rundt 12000 :)

du kan se over det, og kanskje bytte ut noen deler du ikke trenger, eller som blir for dyre ^^

Husk at neste generasjons skjermkort er rett rundt gjørnet, så det kan lønne seg å vente litt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...