viste19 Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hei Har tenkt og kjøpe Age of conan og vil ha mest gaming experience som mulig. Har da testet min data Her Alt er nesten på fullt utenom skjermkortet, har dette skjermkortet ( Vet det er drit ) Noen som har et tips til et bra skjermkort(billigst mulig, er ikke rik ) Eller kanskje overclocke ? Jeg har vedlagt et bilde der alt om pc-en min står slik at dere kan anbefale noe bedre. Takker for svar! Lenke til kommentar
anders! Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 9800GTX er jo på tilbud hos komplett. Dette er et meget bra kort til den prisen. Du vil nok merke en stor ytelsesforskjell. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=348308 Hvis dette blir for dyrt er jo ATI hD3870, 8800GT eller 9600GT alternativer. Disse ligger på rundt 1000-1400 kroner. Hadde vært enklere å hjelpe hvis du hadde et budjsett, hvertfall sånn ca anders! Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 så grei ut den. Bare tenkter på, syntes jeg leste en plass at det kommer nye i løpet av sommeren men det kommer nye hele tiden. Skulle jeg vente eller ? Lenke til kommentar
anders! Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Kommer to nye kort fra nvidia 17 eller 18. juni. Disse vil koste henholdsvis 3000 og 5000 +/- etter det jeg har hørt. Disse har nok bedre ytelse enn 9800GTX kortet. Jeg skal hvertfall vente Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Om du skal oppgradere skjermkort så lønner det seg å sjekke om du har god nok strømforsyning for å drive det nye kortet Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 3. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2008 Om du skal oppgradere skjermkort så lønner det seg å sjekke om du har god nok strømforsyning for å drive det nye kortet har en ny en, bra en. Kommer to nye kort fra nvidia 17 eller 18. juni. Disse vil koste henholdsvis 3000 og 5000 +/- etter det jeg har hørt. Disse har nok bedre ytelse enn 9800GTX kortet. Jeg skal hvertfall vente smile.gif Hmmm. Jaja jeg er jo bare 14 år da. Ikke så lett å skaffe penger... noen tips til hvordan jeg skaffer penger? jeg bruker> bestemor(bor litt vekke så jeg får vell en 300 lapp eller noe når jeg kommer > foreldrene , de kan vel sponse 50% av skjermkortet gjerne = mangler penger tips? Om du skal oppgradere skjermkort så lønner det seg å sjekke om du har god nok strømforsyning for å drive det nye kortet har en ny en, bra en. Kommer to nye kort fra nvidia 17 eller 18. juni. Disse vil koste henholdsvis 3000 og 5000 +/- etter det jeg har hørt. Disse har nok bedre ytelse enn 9800GTX kortet. Jeg skal hvertfall vente smile.gif Hmmm. Jaja jeg er jo bare 14 år da. Ikke så lett å skaffe penger... noen tips til hvordan jeg skaffer penger? jeg bruker> bestemor(bor litt vekke så jeg får vell en 300 lapp eller noe når jeg kommer > foreldrene , de kan vel sponse 50% av skjermkortet gjerne = mangler penger tips? hvorfor gikk den posten 2 ganger:S Lenke til kommentar
anders! Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Snakk med foreldrene dine om jobb, og si at du har planer om å bruke pengene på et nytt skjermkort ettersom det gamle du har ikke fungerer like bra (du burde også nevne noe med at dette er den siste oppgraderingen du skal gjøre og at alt vil fungere drit bra hvis du får et nytt skjermkort ) Etter dette ville jeg ha tatt noen småjobber for naboene. Det er lett tjente penger. Du kan jo søke om sommerjobb et eller annet sted men da må du vente en stund på pengene anders! Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 Snakk med foreldrene dine om jobb, og si at du har planer om å bruke pengene på et nytt skjermkort ettersom det gamle du har ikke fungerer like bra (du burde også nevne noe med at dette er den siste oppgraderingen du skal gjøre og at alt vil fungere drit bra hvis du får et nytt skjermkort takk:P Skal det Har også søkt om å jobbe på mega(butikk) Lenke til kommentar
rosegg Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 jeg har tenkt og kjøpe meg Age Of Conan .....mn jeg må kjøpe meg et nytt skjermkort Dette er skjermkortet jeg skal kjøpe : https://prisguiden.no/product.php?productId=89607 Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Det er da en megabra butikk, høhø.. Men, kanskje smart å vente, men hvis du ikke orker det/ikke har penger nok, kan du jo kjøre HD3870. Supert kort! Kortet Rosegg skal ha, er veldig bra for den prisklassen også! Endret 6. juni 2008 av Redneck Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 6. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2008 bare jeg kjører age of conan på det beste Lenke til kommentar
Archion Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Er du klar over at AoC har 18års aldersgrense? Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 7. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2008 so? Hehe skal fortelle hvordan vi tenker I byen er det en butikk(skal ikke nevne navnet i tilfelle..) der det er en homo som driver. Så han "liker" jo alle. selger til oss Neida har løpt rundt hele stavanger. Ingen nevner noe om aldersgrense. Det er ikke slikt her i stavanger Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 bare sånn at du vet det. Du kommer ikke til å kjøre AoC med alt på max med den pcen der... Selv kan jeg ikke ha alt på max, specs er i sig Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Du kjører vel 1920x1200 antar jeg? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 bare jeg kjører age of conan på det beste ingen skjermkort greier å kjøre AoC på det beste Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 bare sånn at du vet det. Du kommer ikke til å kjøre AoC med alt på max med den pcen der... Selv kan jeg ikke ha alt på max, specs er i sig 0.o nice hadware btw Selg vaffler! I Sommervarmen er det dritmange som kjøper vaffler! Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Javel? Men, blir noe bestilling snart trådstarter? Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 8. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2008 bare sånn at du vet det. Du kommer ikke til å kjøre AoC med alt på max med den pcen der... Selv kan jeg ikke ha alt på max, specs er i sig *EDIT: SKREIV ALT ÅSSÅ KOM JEG BORTI MOUSE4 knappen så HOPPET HAN TILBAKE TIL FORRIGE SIDE SÅ JEG MÅ SKRIVE ALT PÅ NY*** Hahahahh selge vafler, fikk meg en god latter der. Men uanz.. Hvorfor i hel**** skulle jeg ikke det ? Eneste som er bad er skjermkortet ? og systemet. Windows vista recommed ahahahhahahahah dårlige folk ... Ja lagger du da siden du ikke kan ha alt på max ? En venn av meg som har lignene pc som meg bare mye bedre skjermkort og litt dårligere cpu(3ghz) Han kjører alt på max.. bare litt lag i begynnelsen...og BITTTTTTTE litt som man ikke merker når man spiller mer enn 5 minutt... bitttttttteeee littttt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå