Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den 12. er det jo fortsatt snø er i byen. Hva med å ta en byvandring på vestkanten? Kanskje ta trikken et sted og rusle tilbake?

Dra til Skøyen kanske? Se på den nye arkitekturen der, og deretter følge Bogstad Bygdøy Allé inn til sentrum?

Endret av tomsi42
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jada, billetten klar...ikke noe voldsomme greier eller langtur, for jeg blir vel noe "oppegående" natten før. Vil gjerne ha treff ja....

Og med langtur, mener jeg ikke biling, toging langt av gårde...men å gå "langt" er jeg gjerne med på.

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Okei, jeg vet det skal være treff den 12. mars, men det er for lenge til.

Noen som har tid og lyst til å ta et kjapt treff i dag også? Botanisk hage har vel ikke høysesong enda, men kanskje Aker brygge kunne være noe i dag? Skarp sol, kraftige kontraster, endel folk, detaljer etc? Varm kaffe? Kakao? Iste? :fun:

Lenke til kommentar

Noen som har tid og lyst til å ta et kjapt treff i dag også? Botanisk hage har vel ikke høysesong enda, men kanskje Aker brygge kunne være noe i dag? Skarp sol, kraftige kontraster, endel folk, detaljer etc? Varm kaffe? Kakao? Iste? :fun:

Jeg er i Fredrikstad i dag, så det passer dårlig for min del.

Lenke til kommentar

Jeg har andre planer i dag som nok kolliderer med tidspunktet for en sånn fototur, men bra in'sjativ. :)

Lenke til kommentar

er i Fredrikstad

har andre planer i dag

:cry:

Vel, jeg stikker en tur, drar nå og regner med å være på Aker brygge ca kvart på to over ett. Hvis noen hiver seg rundt kan jeg nås på xyxyxyxy mobil :)

edit:

Det ble en fin tur, litt for lite folk, så det blir ingen bildetråd. Kanskje en post i marstråden?

Endret av kaian
Lenke til kommentar

Det som jeg har foreslått, og det ikke har kommet noen ville protester på, er å utforske Skøyen og de nye byggene der. Når vi er lei det, så kan vi bevege oss oppover Bygdøy Allé til vi er lei (Og da ta en buss eller noe til sentrum).

Jeg foreslår følgende for tid og sted:

Dato: 12.03.2011 (som avtalt)

Tid: 13:00

Sted: Utenfor Skøyen stasjon (tog)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...