ehauger Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Den 12. er det jo fortsatt snø er i byen. Hva med å ta en byvandring på vestkanten? Kanskje ta trikken et sted og rusle tilbake? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Den 12. er det jo fortsatt snø er i byen. Hva med å ta en byvandring på vestkanten? Kanskje ta trikken et sted og rusle tilbake? Dra til Skøyen kanske? Se på den nye arkitekturen der, og deretter følge Bogstad Bygdøy Allé inn til sentrum? Endret 2. mars 2011 av tomsi42 1 Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Tenkte litt på det, men lurte på om det kanskje ble for langt for noen? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Tenkte litt på det, men lurte på om det kanskje ble for langt for noen? Jeg mente forøvrig Bygdøy Allé. Vi kan kanskje gå deler av alléen og buss resten. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Jada, billetten klar...ikke noe voldsomme greier eller langtur, for jeg blir vel noe "oppegående" natten før. Vil gjerne ha treff ja.... Og med langtur, mener jeg ikke biling, toging langt av gårde...men å gå "langt" er jeg gjerne med på. Endret 2. mars 2011 av RandiA Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Er det noe treff på lørdag? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Er det noe treff på lørdag? Lørdag den 12. er det treff, ja. Vi skal bare finslipe detaljene Lenke til kommentar
# offline Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) OK. Da får jeg selger til å sende pakken, blir litt lenge å vente til den 12. Klarte å snappe opp en Sigma DP2 til 1500kr. på foto.no Endret 3. mars 2011 av Kenta F1.8 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Okei, jeg vet det skal være treff den 12. mars, men det er for lenge til. Noen som har tid og lyst til å ta et kjapt treff i dag også? Botanisk hage har vel ikke høysesong enda, men kanskje Aker brygge kunne være noe i dag? Skarp sol, kraftige kontraster, endel folk, detaljer etc? Varm kaffe? Kakao? Iste? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2011 Okei, jeg vet det skal være treff den 12. mars, men det er for lenge til. Noen som har tid og lyst til å ta et kjapt treff i dag også? Botanisk hage har vel ikke høysesong enda, men kanskje Aker brygge kunne være noe i dag? Skarp sol, kraftige kontraster, endel folk, detaljer etc? Varm kaffe? Kakao? Iste? Jeg er i Fredrikstad i dag, så det passer dårlig for min del. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Okei, jeg vet det skal være treff den 12. mars, men det er for lenge til. Noen som har tid og lyst til å ta et kjapt treff i dag også? Botanisk hage har vel ikke høysesong enda, men kanskje Aker brygge kunne være noe i dag? Skarp sol, kraftige kontraster, endel folk, detaljer etc? Varm kaffe? Kakao? Iste? Jeg har andre planer i dag som nok kolliderer med tidspunktet for en sånn fototur, men bra in'sjativ. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 (endret) er i Fredrikstad har andre planer i dag Vel, jeg stikker en tur, drar nå og regner med å være på Aker brygge ca kvart på to over ett. Hvis noen hiver seg rundt kan jeg nås på xyxyxyxy mobil edit: Det ble en fin tur, litt for lite folk, så det blir ingen bildetråd. Kanskje en post i marstråden? Endret 6. mars 2011 av kaian Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Når, hvor hva skal vi gjøre den 12? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Det som jeg har foreslått, og det ikke har kommet noen ville protester på, er å utforske Skøyen og de nye byggene der. Når vi er lei det, så kan vi bevege oss oppover Bygdøy Allé til vi er lei (Og da ta en buss eller noe til sentrum). Jeg foreslår følgende for tid og sted: Dato: 12.03.2011 (som avtalt) Tid: 13:00 Sted: Utenfor Skøyen stasjon (tog) Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Hmm.. lurer på om jeg skal ta meg tiden til å være med på min andre tur jeg da. Var nå hvertfall hyggelig forige gang. Noen som evt tar toget samlet fra Oslo S? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Må man ta tog? Ikke buss eller T-bane? Kan godt møte ved OsloS jeg, er ikke kjent på Skøyen. Er det bra vær kan jeg gå også, så det var bare 6-7 kilometer. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Må man ta tog? Ikke buss eller T-bane? Kan godt møte ved OsloS jeg, er ikke kjent på Skøyen. Er det bra vær kan jeg gå også, så det var bare 6-7 kilometer. Buss og trikk er mulige alternativer. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 (endret) Ser ut som det greieste for meg blir en buss 31 som går direkte fra Trondheimsveien; Sofienberg...går visst ganske ofte, tar ca 26min. Endret 10. mars 2011 av RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2011 Buss 31 er ypperlig. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Ok...geografien min er jo ikke så god da, så fint med klaff en gang i blant. Og heter det Skøyen stasjon der jeg skal av? Tror R-M møter opp der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå