ehauger Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Oj, klokka er mye og jeg føler meg fortsatt litt ... ja. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Da drar jeg innover og satser på at det ikke er så mange i kø før meg kl 6.45 på morgen Uff å huff så tidlig.. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Da drar jeg innover og satser på at det ikke er så mange i kø før meg kl 6.45 på morgen ..Og ble det no' på deg? Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Så... uendelig... fyllesjuk. 1 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Så... uendelig... fyllesjuk. Sounds great! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Når blir da møte? Hvor? Det har vært en del frem og tilbake, men etter å vært litt i tenkeboksen, så foreslår jeg at vi som ikke kjøpe noe, vi møtes i butikken 12:00 (butikken = FOtovideo). Så tar vi en titt på butikken, og får en kopp kaffe, mens vi venter på at Nautica blir ferdig. Med litt flaks er han ferdig rundt den tiden. De som er veldig interessert, kan jo møte opp litt før. Tom...Tidlig å snakke om neste tur...men jeg håper det blir noe lørdag 12.mars...jeg har nettopp fått med meg en "litteratur"-venninne som er foto-interessert. Jeg har skrytt av photo-walkene.... 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Randi: det var litt snakk om den helgen og den er spikret allerede. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Randi: det var litt snakk om den helgen og den er spikret allerede. Kjempefint...litt dumt hvis jeg inviterer med noen og det ikke blir. Behøver ikke være lange turen eller "eksotiske" steder. Bare litt sånn "bli kjent med" miljøet...vi er jo så veldig forskjellige alle sammen, men det som er morsomt er jo denne felles foto-interessen da... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Oslo er da eksotisk, særlig i visse deler langs Akerselven Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Da drar jeg innover og satser på at det ikke er så mange i kø før meg kl 6.45 på morgen Uff å huff så tidlig.. Bedre føre var en etter snar, eller noe sånt Takker for et fint treff i dag med mange staute akamister Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Bedre føre var en etter snar, eller noe sånt Takker for et fint treff i dag med mange staute akamister Men det får nå være grenser! La meg typ en time før du skrev innlegget om at du drar. :o Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Bedre føre var en etter snar, eller noe sånt Takker for et fint treff i dag med mange staute akamister Men det får nå være grenser! La meg typ en time før du skrev innlegget om at du drar. :o Du skulle sett fjesene på de som tusla inn døra 11 tiden og skulle har tak på et utsolgt objektiv, er relativ fornøyd med å være mer en tidsnok til og faktisk kunne gå ut av butikken med objektivet Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Du skulle sett fjesene på de som tusla inn døra 11 tiden og skulle har tak på et utsolgt objektiv, er relativ fornøyd med å være mer en tidsnok til og faktisk kunne gå ut av butikken med objektivet Ja, skjønner den. Hadde vært litt surt om du mot formodning akkurat ikke fikk det. Skal litt til det da, mtp at du var der såpass tidlig Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Du skulle sett fjesene på de som tusla inn døra 11 tiden og skulle har tak på et utsolgt objektiv, er relativ fornøyd med å være mer en tidsnok til og faktisk kunne gå ut av butikken med objektivet Ja, skjønner den. Hadde vært litt surt om du mot formodning akkurat ikke fikk det. Skal litt til det da, mtp at du var der såpass tidlig Vel, var ikke framme før ca. syv, kunne uten problemer møtt opp kl. åtte da det ikke kom noen flere før da Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Du skulle sett fjesene på de som tusla inn døra 11 tiden og skulle har tak på et utsolgt objektiv, er relativ fornøyd med å være mer en tidsnok til og faktisk kunne gå ut av butikken med objektivet Ja, skjønner den. Hadde vært litt surt om du mot formodning akkurat ikke fikk det. Skal litt til det da, mtp at du var der såpass tidlig Vel, var ikke framme før ca. syv, kunne uten problemer møtt opp kl. åtte da det ikke kom noen flere før da På den tiden sov jeg godt jeg altså. det var deilig det! Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Noen som kan tenkte seg å være med opp i Holmenkollen på Ski VM Kan jo ta et lite treff der oppe kanskje hvis noen vil? Endret 20. februar 2011 av k-h-s Lenke til kommentar
lessis Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Noen som kan tenkte seg å være med opp i Holmenkollen på Ski VM Kan jo ta et lite treff der oppe kanskje hvis noen vil? Spanderer du billetten for å komme inn? Hørte de kosten 7-8 hundre. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 (endret) På selve arenaen ja. Men å stå langs løypene utenfor selve arenaen er gratis. Det er bare dagene med distanselangrenn løypenettet utenfor arenaen, men dette er til gjengjeld neste alle dagene. Jeg skal selv opp i kollen førstkommende lørdag, neste onsdag og torsdag med billett. Mulig jeg drar opp en dag i ytre løypenett også. Kunne vært litt artig med et treff der oppe. God mulighet til å ta bilder under et realt sportsarrangement. Endret 21. februar 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Mente ute i skogen ja, og slik jeg ser er det gratis på arenaen på onsdag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Tom...Tidlig å snakke om neste tur...men jeg håper det blir noe lørdag 12.mars...jeg har nettopp fått med meg en "litteratur"-venninne som er foto-interessert. Jeg har skrytt av photo-walkene.... Nå er det ikke tidlig lenger - kommer du nedover til den 12.? Og hva skal vi finne på denne gangen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå