tomsi42 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Det er ikke lange biten fra FotoVideo til Akerselva, Hausmania og Blå. Det er jo en fin tur. Er vi heldig har de marked og det selges vafler. Jeg vil tro at vi kan satse på å møtes 12:30 - da bør Nautica ha rukket å handle inn - og hvis han ikke er ferdig, så kan vi andre ta en kakao i nærheten mens vi venter litt. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Kanskje jeg kan bli med på førstkommende lørdag Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Det er ikke lange biten fra FotoVideo til Akerselva, Hausmania og Blå. Det er jo en fin tur. Er vi heldig har de marked og det selges vafler. Jeg vil tro at vi kan satse på å møtes 12:30 - da bør Nautica ha rukket å handle inn - og hvis han ikke er ferdig, så kan vi andre ta en kakao i nærheten mens vi venter litt. I butikken? Kredittkort leveres i såfall ved inngangen om man ikke har lapp hjemmefra. Vet ikke om jeg kan enda. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 I butikken? Kredittkort leveres i såfall ved inngangen om man ikke har lapp hjemmefra. Jeg tenkte på en kaffebar i nærheten av Youngstorget. Godt forslag når det gjelder kredittkort Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 I butikken? Kredittkort leveres i såfall ved inngangen om man ikke har lapp hjemmefra. Jeg tenkte på en kaffebar i nærheten av Youngstorget. Godt forslag når det gjelder kredittkort For min del kan jeg godt tenke meg en tur innom å kikke nye FV, så å møtes der passer forsåvidt bra. Heldigvis har jeg ingen kjøpeagenda (sa hun for å overbevise seg selv). Jeg er fortsatt ikke sikker på om at jeg kan være med, men får ikke det egentlig avklart før lørdagen. Det blir jo treff uansett. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Regner med at jeg stiller jeg og, om ikke det dukker opp noe viktig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg kan tenke meg å se butikken jeg også. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 skal ut på fredag så må nesten se ann formen litt (igjen). Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Når blir da møte? Hvor? Skal se om jeg får vært med, skal være garderobevakt frem til 02:30. Skal se om jeg får vært med en tur, men kan ikke love noe. Men ut å ta bilder må jeg jo i morgen med nye 7D Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Når blir da møte? Hvor? Det har vært en del frem og tilbake, men etter å vært litt i tenkeboksen, så foreslår jeg at vi som ikke kjøpe noe, vi møtes i butikken 12:00 (butikken = FOtovideo). Så tar vi en titt på butikken, og får en kopp kaffe, mens vi venter på at Nautica blir ferdig. Med litt flaks er han ferdig rundt den tiden. De som er veldig interessert, kan jo møte opp litt før. 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 jeg satser på å komme imorgen hvis det ikek dukker opp noe uforutsett. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Litt tidlig for denne fisken her, men tror jammen meg jeg debuterer i morgen likevel. Skal begrense inntaket litt i kveld Endret 18. februar 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Litt tidlig for denne fisken her, men tror jammen meg jeg debuterer i morgen likevel. Skal begrense inntaket litt i kveld Våre treff er verdt å ofre seg litt for Du får ta det igjen i morgen kveld. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Får håpe jeg er ferdig lenge før 12.00, drar innover såpass tidlig at jeg er blandt de første i køen så ca 06.00, har jeg først bestemt meg for å kjøpe spesifikke objektiv så skal jeg ikke være Nummer 22* i køen Masse kakao og klær så går det bra, heldigvis er det "bare" halvparten så kalt som meldt tidligere i uken. Det er sikkert mye og se på, bla. har jeg lyst på en ny bag og stativ men får se om det er like håpløst som andre sier og bevege seg rundt i butikken. Kl.12.00 høres greit ut, da har jeg fått igjen kroppsvarmen * 42 objektiver i potten og alle har mulighet til og kjøpe 2 stk. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Får håpe jeg er ferdig lenge før 12.00, drar innover såpass tidlig at jeg er blandt de første i køen så ca 06.00, har jeg først bestemt meg for å kjøpe spesifikke objektiv så skal jeg ikke være Nummer 22* i køen Masse kakao og klær så går det bra, heldigvis er det "bare" halvparten så kalt som meldt tidligere i uken. Det er sikkert mye og se på, bla. har jeg lyst på en ny bag og stativ men får se om det er like håpløst som andre sier og bevege seg rundt i butikken. Kl.12.00 høres greit ut, da har jeg fått igjen kroppsvarmen * 42 objektiver i potten og alle har mulighet til og kjøpe 2 stk. Lykke til. Det går nok helt utmerket Tenker jeg selv vil kjøre dette objektivet mye i morgen. Dersom det ikke blir noe objektiv på deg kan du alltids se på meg når jeg fotograferer med mitt Endret 18. februar 2011 av Andreasfe 1 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Lykke til. Det går nok helt utmerket Tenker jeg selv vil kjøre dette objektivet mye i morgen. Dersom det ikke blir noe objektiv på deg kan du alltids se på meg når jeg fotograferer med mitt Vel, da legger jeg meg, så jeg er noenlunde våken i morgen Vi sees på FV i morgen, noen spesiell plass der vi skal møtes ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Vel, da legger jeg meg, så jeg er noenlunde våken i morgen Vi sees på FV i morgen, noen spesiell plass der vi skal møtes ? God natt og sov godt. Vi bør vel møtes i første etasje; er det ikke der kaffebaren er? Du kan jo sende meg en SMS når du nærmer deg kassa - så kan jeg alltids dra innover litt tidligere. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jepp, kan holde deg oppdatert Gir deg en melding om ståa etter hvert i morgen. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Må "passe" jeg. Ikke hjemme før nå, så må ta buss 11:00 seinast i så fall. Og må ordne noen papirer da jeg også skal selge 550D i morgen. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Da drar jeg innover og satser på at det ikke er så mange i kø før meg kl 6.45 på morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå