Nautica Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Kan dere ikke utsette treffet en uke, da MÅ jeg inn til Oslo "les fotovideo og bruke penger" Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Kan dere ikke utsette treffet en uke, da MÅ jeg inn til Oslo "les fotovideo og bruke penger" Jeg kan ikke gå på fotovideo... vannskader.. (hint: :dribble: :dribble: ) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 heldigvis er ikke den nye Fotovideo-butikken et sted jeg trenger å bruke penger. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 Kan dere ikke utsette treffet en uke, da MÅ jeg inn til Oslo "les fotovideo og bruke penger" Det er ingenting i veien for et lite minitreff neste lørdag også. Jeg har ihvertfall tid. heldigvis er ikke den nye Fotovideo-butikken et sted jeg trenger å bruke penger. Var ingenting der som frister meg heller. Men hadde jeg ikke solgt Canon-"rælet" mitt; så hadde det vært lurt å holde seg langt unna Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Var ingenting der som frister meg heller. Men hadde jeg ikke solgt Canon-"rælet" mitt; så hadde det vært lurt å holde seg langt unna for meg var det ganske enkelt da de ikke solgte Pentax-ræl i det hele tatt (iallefall ikke som jeg så) eneste var et par filtre da men... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 for meg var det ganske enkelt da de ikke solgte Pentax-ræl i det hele tatt (iallefall ikke som jeg så) eneste var et par filtre da men... Dårlig med Olmypus og Panasonic stuff også. Vi får konsentrere oss om å ta gode bilder vi da ... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 enig. så får de med Canon løpe rundt og late som de er fotografer Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 enig. så får de med Canon løpe rundt og late som de er fotografer Glad jeg ikke har Canon, når dere sitter her å slenger drit :tease: Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Glad jeg ikke har Canon, når dere sitter her å slenger drit :tease: Du kan jo slenge Nikonen din - går ikke det for det samme? *dukker* Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Glad jeg ikke har Canon, når dere sitter her å slenger drit :tease: Du kan jo slenge Nikonen din - går ikke det for det samme? *dukker* Oh no you didnt! :ohmy: Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Godt jeg slipper å kjøpe en 70-200 4L for 3000,- Edit: så at link til avisen lå ute i diskusjonstråden, men uansett et godt tilbud....Lar den stå siden jeg ser på papir utgaven. Endret 11. februar 2011 av Gorgat Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 Da er jeg på vei ut av døren - vi sees på Oslo S kl 11:30 eller Ullevål 12:00. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Da er jeg på vei ut av døren - vi sees på Oslo S kl 11:30 eller Ullevål 12:00. Så tidlig.. heheheh. Uff, føles kjipt på kroppen å sove i 3 timer en natt. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Samletråd for dagens tur er opprettet! Samletråd/Bildetråd for fototreff 12.2.2011 Takk for en hyggelig tur folkens! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Samletråd for dagens tur er opprettet! Samletråd/Bildetråd for fototreff 12.2.2011 Takk for en hyggelig tur folkens! Du burde kanskje gjøre om tittelen litt i "samletråden" så brukere kan forstå at dere faktisk skal poste bilder der Edit: noe alla dette. Endret 12. februar 2011 av Nautica Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Samletråd for dagens tur er opprettet! Samletråd/Bildetråd for fototreff 12.2.2011 Takk for en hyggelig tur folkens! Du burde kanskje gjøre om tittelen litt i "samletråden" så brukere kan forstå at dere faktisk skal poste bilder der Edit: noe alla dette. Done Hehe Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 kan dere ikke ha søndag neste gang - da har jeg sjangs Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2011 kan dere ikke ha søndag neste gang - da har jeg sjangs Du må omprioritere - og avtale datene dine på søndag Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2011 Kan dere ikke utsette treffet en uke, da MÅ jeg inn til Oslo "les fotovideo og bruke penger" Skal vi lage en liten minitreff i forbindelse med at du tar turen inn til Oslo ? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Kan dere ikke utsette treffet en uke, da MÅ jeg inn til Oslo "les fotovideo og bruke penger" Skal vi lage en liten minitreff i forbindelse med at du tar turen inn til Oslo ? Burde vel få til noe, er ikke helt sikker på når jeg kommer meg igjennom FotoVideo på lørdagen. Er det noe gøyalt og fotografere, kanskje litt i utkanten eller, har egentelig ingen peil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå