Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sal vi ikek møtes cirka klokken 12? skal på date etterpå og satser på å få med meg solnedgangen på Grefsenkollen. tok masse bilder av solnedgangen for to uker siden. det er skikkelig bra utsikt over byen derfra og et bra utgangspunkt for å få med seg solnedgangen.

12-halv 5-5* ca da..? Høres ut som et greit timeantall

*) Veit ikke helt når sola går ned, så noen får bare rette på meg, hehe. :)

Lenke til kommentar

Vi kan godt begynne kl. 12:00 for min del - hvis ingen kommer med protester i løpet av et par dager, så sier vi det.

@lessis - nå er vel skulpturene forstatt på plass på søndag? De smelter vel ikke så fort? Eller er du opptatt på søndag ...

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Kl. 12:00 bør være på Ullevål.

Slik at vi som skal møtes på Oslo S må møtes der kl. 11:30.

edit: Tavlesaken på Oslo S hvor vi pleier å møtes, er inne på stasjonen ...

Da tror jeg at jeg møter ved Tavla på Oslo S. :) Ja, den er rett innenfor inngangen ut med operaen og den parkeringsplassen og phuset..?

Lenke til kommentar

Da tror jeg at jeg møter ved Tavla på Oslo S. :) Ja, den er rett innenfor inngangen ut med operaen og den parkeringsplassen og phuset..?

Den tavla vi snakker om er den store opp trappen midt inne i stasjonen (platform 5-10 ca)

Skal vel greie å finne fram, hehee. :D Evt noen numre jeg kan ringe om jeg går meg vill?

egentlig ganske kleint om jeg går meg bort der, i og med at jeg tar toget ganske jevnlig. :blush:

Lenke til kommentar

OK, en oppsummering.

Fototreffet er i morgen, lørdag 12.02.11.

Offisielt møteplass er ved Ullevål T-banestasjon kl. 12:00

Noen av oss møtes på Oslo S ved infotavlen presis kl 11:30 - vi går derfra 11:35 for å rekke banen 11:45

Ruten er Ullevål - Blindern - Majorstua.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...