ORLY? Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 når er planen å bli ferdig cirka? Jeg vet ikke når vi starter, men om det er et/noen fine steder vi kan være ca ved solnedgang - med god utsikt mot sola naturligvis - kan jo det gi noen pene bilder. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 sal vi ikek møtes cirka klokken 12? skal på date etterpå og satser på å få med meg solnedgangen på Grefsenkollen. tok masse bilder av solnedgangen for to uker siden. det er skikkelig bra utsikt over byen derfra og et bra utgangspunkt for å få med seg solnedgangen. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 sal vi ikek møtes cirka klokken 12? skal på date etterpå og satser på å få med meg solnedgangen på Grefsenkollen. tok masse bilder av solnedgangen for to uker siden. det er skikkelig bra utsikt over byen derfra og et bra utgangspunkt for å få med seg solnedgangen. 12-halv 5-5* ca da..? Høres ut som et greit timeantall *) Veit ikke helt når sola går ned, så noen får bare rette på meg, hehe. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 i føkge denne tabellen går solen ned klokken 17 over Oslo på lørdag. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 i føkge denne tabellen går solen ned klokken 17 over Oslo på lørdag. Woho, jeg er flink til å tippe. Gleder meg til Lørdag, naturligvis. Da er det jo helg, men denne lørdagsformiddagen har jeg faktisk noe annet å gjøre enn å sove bort, det skjer ikke ofte nei. hehe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Vi kan godt begynne kl. 12:00 for min del - hvis ingen kommer med protester i løpet av et par dager, så sier vi det. @lessis - nå er vel skulpturene forstatt på plass på søndag? De smelter vel ikke så fort? Eller er du opptatt på søndag ... Endret 8. februar 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
lessis Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 @lessis - nå er vel skulpturene forstatt på plass på søndag? De smelter vel ikke så fort? Eller er du opptatt på søndag ... Det er planlagt overtid på søndag og jeg må desverre være til stede. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Det er planlagt overtid på søndag og jeg må desverre være til stede. Da har du ikke noe valg. Det blir flere turer. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Bare for å få oppklart dette; hvor er møtepunktet? Tavlesaken på operasiden av Oslo S, eller ved ullevål T? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Kl. 12:00 bør være på Ullevål. Slik at vi som skal møtes på Oslo S må møtes der kl. 11:30. edit: Tavlesaken på Oslo S hvor vi pleier å møtes, er inne på stasjonen ... Endret 9. februar 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Kl. 12:00 bør være på Ullevål. Slik at vi som skal møtes på Oslo S må møtes der kl. 11:30. edit: Tavlesaken på Oslo S hvor vi pleier å møtes, er inne på stasjonen ... Da tror jeg at jeg møter ved Tavla på Oslo S. Ja, den er rett innenfor inngangen ut med operaen og den parkeringsplassen og phuset..? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 Da tror jeg at jeg møter ved Tavla på Oslo S. Ja, den er rett innenfor inngangen ut med operaen og den parkeringsplassen og phuset..? Den tavla vi snakker om er den store opp trappen midt inne i stasjonen (platform 5-10 ca) Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Da tror jeg at jeg møter ved Tavla på Oslo S. Ja, den er rett innenfor inngangen ut med operaen og den parkeringsplassen og phuset..? Den tavla vi snakker om er den store opp trappen midt inne i stasjonen (platform 5-10 ca) Skal vel greie å finne fram, hehee. Evt noen numre jeg kan ringe om jeg går meg vill? egentlig ganske kleint om jeg går meg bort der, i og med at jeg tar toget ganske jevnlig. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Den tavla vi snakker om er den store opp trappen midt inne i stasjonen (platform 5-10 ca) Du får ta et bilde av tavla denne gangen til senere steds-anvisninger Endret 9. februar 2011 av Nautica Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Blir det lørdag eller søndag? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Blir det lørdag eller søndag? Det er lørdag. edit - og tavlen ser noenlunde slik ut: Vi kan vel anta at juletreet er tatt vekk nå Endret 9. februar 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Oja, den tavla ved jeg selvfølgelig hvor er. Trodde den var ved litt lavere tall. typ spor 3-6 elns jeg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2011 OK, en oppsummering. Fototreffet er i morgen, lørdag 12.02.11. Offisielt møteplass er ved Ullevål T-banestasjon kl. 12:00 Noen av oss møtes på Oslo S ved infotavlen presis kl 11:30 - vi går derfra 11:35 for å rekke banen 11:45 Ruten er Ullevål - Blindern - Majorstua. 2 Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 I'll be there (Oslo s). Francis Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Ullevåll er cirka tre stasjoner fra der jeg bor så jeg satser på å møte direkte opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå