tomsi42 Skrevet 29. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2011 Når man kommer fra Ullevål stadion/T-banen og går mot T-banen/Stadion er det en "liten" rundkjøring der. Hva med å møtes på stadion siden av denne? Ikke midt i veien men like ved siden av. Omtrent ved dette punktet 59.948088, 10.732830 (i følge Google) Bør være et greit møtested, det. Er det mest naturlige stedet å møtes i forhold til Ullevål i forhold til T-banestasjonen. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 (endret) Sikkert greit det møtestedet.. Er som sagt ikke kjent borti der, så om noen tar linje 3 bortover så tar jeg gladelig banen med dem! Edit; spørsmålet er bare.. Vil tomsi fnyse av meg når jeg kommer valsende med et Nikon kamera..? Endret 29. januar 2011 av GENTorly Lenke til kommentar
kaian Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Vil tomsi fnyse av meg når jeg kommer valsende med et Nikon kamera..? Neida, han får litt spasmer og litt lette nyseanfall, men ikke noe å bry seg om Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Edit; spørsmålet er bare.. Vil tomsi nyse av meg når jeg kommer valsende med et Nikon kamera..? Fixed - og med allergien hans - ja, det vil han. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hahaha. Da skal jeg vel greie å overleve det! Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Siden ruta var mitt forslag kan jeg også si at jeg har tenkt en rute litt mer i detalj. Kommer an på hva folk ønsker, men jeg ser for meg at vi starter ved Ullevaal stadion, går ned mellom hagebyen og t-banen før vi snur opp ved Forskningsparken. Nå har de akkurat bygget ferdig nye Institutt for Informatikk og der er det fort en del spennende detaljer, så det kan være morsomt å stikke innom der. Vi kan deretter gå over brua til Blindern campus, vandre ned forbi Universitetsbiblioteket og ned på en av sidene av Fysikk-bygget. Så kan man velge litt. Skal man ta bortover ved siden av Marienlyst, eller skal man gå ned mellom CN og Menighetsfakultetet? Uansett - det er plass til et stopp eller tre. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Høres flott ut azathosk! En ting jeg lurer på.. Noen som skal være med på turen som har et nikon 16-85 objektiv til utlån i en time eller to? Veldig lyst til å få prøvd objektivet før jeg evt kjøper det, og midt på dagen er lyset godt nok til at jeg ikke trenger 1.8 hele tiden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Jeg støtter opp om ruteforslaget ditt, azathosk. Marienlyst frister meg mer enn CN & MF. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Får desverre ikke vært med. Men ser frem til neste gang, satser på å være med da;) Dere som skal får ha en aldeles flott tur Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Får desverre ikke vært med. Men ser frem til neste gang, satser på å være med da;) Dere som skal får ha en aldeles flott tur Ohno, nå må jeg være aleine med fotogamlingene! Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Får desverre ikke vært med. Men ser frem til neste gang, satser på å være med da;) Dere som skal får ha en aldeles flott tur Ohno, nå må jeg være aleine med fotogamlingene! Vil da ikke klalle azathosk en gamling Og de såkalte "gamlingene" er vell ikke noe galt med de? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Ey... Gamlingene!? Du er nå 2x min alder hvertfall! Vil da ikke klalle azathosk en gamling Og de såkalte "gamlingene" er vell ikke noe galt med de? Neida, skal nok overleve Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 under treffet er det spesielt viktig at du husker på at foreldrene dine har advart deg mot å la fremmede, eldre menn tafse på utstyret ditt Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Nautica lot meg tafse på utstyret hans ved forrige treff. Heldigvis er jeg såpass gammel at jeg ikke trenger lapp fra foreldrene mine lenger. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Jeg kommer vel med det minste utstyret, så tror ikke folk blir så opphengt i å tafse på det.. Endret 4. februar 2011 av GENTorly Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2011 Edit; spørsmålet er bare.. Vil tomsi fnyse av meg når jeg kommer valsende med et Nikon kamera..? Det skal nok gå bra Selv jeg har hatt det morsomt med Nikon en gang Jeg kommer vel med det minste utstyret, så tror ikke folk blir så opphengt i å tafse på det.. Smått er godt - det er en del av oss som bruker µ-4/3 for tiden. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Edit; spørsmålet er bare.. Vil tomsi fnyse av meg når jeg kommer valsende med et Nikon kamera..? Det skal nok gå bra Selv jeg har hatt det morsomt med Nikon en gang Jeg kommer vel med det minste utstyret, så tror ikke folk blir så opphengt i å tafse på det.. Smått er godt - det er en del av oss som bruker µ-4/3 for tiden. Høres bra ut at du godtar meg selv om jeg kommer med smått Nikon-utstyr. :!: [gjelder ikke tomsi42] Jeg gjentar meg selv fra tidligere, siden jeg er en så enorm masekopp; ingen som tilfeldigvis har en Nikon 16-85 de ikke skal bruke på treffet som jeg kan prøve ut i et par timer? [/gjelder ikke tomsi42] Lenke til kommentar
lessis Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Tror ikke jeg tar turen innover til Oslo. Så på Østlandssendingen at en isskulpturutstilling skulle åpnes på Lillestrøm torg lørdag 12. februar. Turen som er satt opp fra Ullevål og ned til Majorstua kan en gjøre når som helst, men kunsten på torget vil smelte og bli borte. Endret 6. februar 2011 av lessis Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 når er planen å bli ferdig cirka? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå