Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg kan også komme innover til den 12. februar. Vi må i såfall avtale hvor på Ullevål station vi skal møtes. Har litt dårlig erfaring med det stedet fra før en gang vi skulle møtes der.

Har et nytt objektiv som bør prøves ut.

Lenke til kommentar

Jeg vil bare si at jeg ikke er kjent, i det heletatt, på ullevål. Gikk vel av banen der for noen år siden, da jeg var typ 8? Sååå, møtes oppe/på toppen av stasjonen må være det beste for min del.. Om noen som er mere kjent på ullevål kjører med banen fra en eller annen stasjon med linje 3(mortensrud/sognsvann) så kan dere evt vise meg vei, hehe. :thumbup:

Sikler etter å få prøvd ut D7k + 35mm 1.8 skikkelig nå. Virker som en great combo allerede! :D

Endret av GENTorly
Lenke til kommentar

Det er jo da veldig viktig at dere kommer dere til Ullevål Stadion, med lang A. Hvis ikke havner dere på et helt annet sted.

http://www.youtube.com/watch?v=6a6y71Ny3-s

Jeg kan dessverre ikke delta denne gangen (heller). Jeg har nok skia fastspent langt innpå fjellet.

Når man kommer fra Ullevål stadion/T-banen og går mot T-banen/Stadion er det en "liten" rundkjøring der. Hva med å møtes på stadion siden av denne? Ikke midt i veien men like ved siden av.

Omtrent ved dette punktet

59.948088, 10.732830 (i følge Google)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...