Andreasfe Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Togtidstavla inne på Oslo S kl. 12:30 førstkommende tirsdag, altså. Jeg stiller Endret 26. desember 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg har ikke fått vært med på disse turene tidligere, men tenkte jeg skulle prøve komme innover denne gangen. Ser frem til å treffe flere likesinnede. Togtidstavla inne på Oslo S kl. 12:30 førstkommende tirsdag, altså. Jeg stiller Dere er hjertelig velkomne. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er det noen som skal på vorspiel på operaen? Eller droppes den å heller være under tavla på Oslo s 12:30. ? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Fortsatt syk, hurra! :fun: Blir nok ingen fototur på meg nei Lenke til kommentar
kaian Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er det noen som skal på vorspiel på operaen? Eller droppes den å heller være under tavla på Oslo s 12:30. ? Mulig jeg slenger bortom hvis jeg er tidlig i byen, men jeg har ikke (enda) bestemt meg for å dra så tidlig at jeg er sikker på å rekke operaen. Men, det er jo alltid fint å få seg en tur bortom der... Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Når vil de som skal på operaen være der? Endret 27. desember 2010 av k-h-s Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Blir med jeg også,sånn bare for å se trynene på andre Akamister Passer fint med noe varehenting jag skulle gjort i Oslo/Furuset samt en tur innom fotovideo for å skaffe noe glass Hvordan er det med parkering ved Oslo S, tips ? burde være en plass med litt takhøyde og ikke hete Europark. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Hvordan er det med parkering ved Oslo S, tips ? burde være en plass med litt takhøyde og ikke hete Europark. Det er mange parkeringsmuligheter rundt Oslo S - men de heter Europark hele bunten. Alternativet er å parkere i Vika - der finnes det parkeringshus med andre eiere. Langt å gå til Oslo S, men kort å gå fra festningen. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er det ikke en realativt stor parkeringsplass ute ved siden av Oslo s? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er det ikke en realativt stor parkeringsplass ute ved siden av Oslo s? Stor, utendørs parkeringsplass i Oslo sentrum? I think not. Jeg dropper vel vorspielet. Om det er noen som vil sitte på innover fra Stabekk-egnen, så rop ut. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er det ikke en realativt stor parkeringsplass ute ved siden av Oslo s? Den som kun er for av- og påstigning? Joda - fint til sitt bruk. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Prøver og holde meg unna macern,mac og europark Kan kanskje være en ide og parkere nede ved festningen,men er fortsatt byens løse fugler og de som er glad i en rus som okkuperer områdene rundt festningen. Får finne en plass midt i mellom,kan hende at man kommer så langt denne gangen heller Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Parker utenfor byen, ta t-banen inn. Det er vel eneste rådet jeg har å gi. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Da skal jeg være å se i oslo i fra ca 11:50. Kommer med buss å vil gå bortover mot Oslo S. Skal jeg drasse med meg både monopod og tripod? Eller skal jeg ta bare monopoden? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Da skal jeg være å se i oslo i fra ca 11:50. Kommer med buss å vil gå bortover mot Oslo S. Skal jeg drasse med meg både monopod og tripod? Eller skal jeg ta bare monopoden? Kun en av de holder. Men om du skal velge monopod eller fullt stativ; der er jeg usikker - jeg må sove på det selv. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Da tusler jeg innover,vi sees på Oslo S Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Har ikke med stativ til Norge denne gangen, så jeg får klare meg uten.. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Er dessverre i en helt annen landsdel i dag. Ha et fint treff! Francis Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Da er jeg på vei til mitt første akam treff. Blir nok gøy dette! Ikke altfor kaldt. Ser ut til et litt tykt sky dekke og lite sol, men med monopod skal det nok gå bra. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg er på vei selv. Om jeg rekker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå