Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke fått vært med på disse turene tidligere, men tenkte jeg skulle prøve komme innover denne gangen. Ser frem til å treffe flere likesinnede.

Togtidstavla inne på Oslo S kl. 12:30 førstkommende tirsdag, altså. Jeg stiller :)

Dere er hjertelig velkomne.

Lenke til kommentar

Er det noen som skal på vorspiel på operaen? Eller droppes den å heller være under tavla på Oslo s 12:30. ?

Mulig jeg slenger bortom hvis jeg er tidlig i byen, men jeg har ikke (enda) bestemt meg for å dra så tidlig at jeg er sikker på å rekke operaen. Men, det er jo alltid fint å få seg en tur bortom der...

Lenke til kommentar

Blir med jeg også,sånn bare for å se trynene på andre Akamister :)

Passer fint med noe varehenting jag skulle gjort i Oslo/Furuset samt en tur innom fotovideo for å skaffe noe glass :new_woot:

Hvordan er det med parkering ved Oslo S, tips ? burde være en plass med litt takhøyde og ikke hete Europark.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med parkering ved Oslo S, tips ? burde være en plass med litt takhøyde og ikke hete Europark.

Det er mange parkeringsmuligheter rundt Oslo S - men de heter Europark hele bunten. Alternativet er å parkere i Vika - der finnes det parkeringshus med andre eiere. Langt å gå til Oslo S, men kort å gå fra festningen.

Lenke til kommentar

Prøver og holde meg unna macern,mac og europark :)

Kan kanskje være en ide og parkere nede ved festningen,men er fortsatt byens løse fugler og de som er glad i en rus som okkuperer områdene rundt festningen.

Får finne en plass midt i mellom,kan hende at man kommer så langt denne gangen heller :)

Lenke til kommentar

Da skal jeg være å se i oslo i fra ca 11:50. Kommer med buss å vil gå bortover mot Oslo S.

Skal jeg drasse med meg både monopod og tripod? Eller skal jeg ta bare monopoden? :dontgetit:

Kun en av de holder. Men om du skal velge monopod eller fullt stativ; der er jeg usikker - jeg må sove på det selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...