Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da blir det kjøp av 35mm 1.8 på mandag :new_woot::dribble:

Høres bra ut.

 

........om jeg da ikke blir(er) syk (enda), for akkurat nå virker det som en veninne av meg faktisk greide å smitte meg med kyssesyken. Feber og dritt. Hater når slike sykdommer florerer på skolen.. FML

Det kan jo være en helt vanlig forkjølele/infuensa da ...

Lenke til kommentar

Da blir det kjøp av 35mm 1.8 på mandag :new_woot::dribble:

Høres bra ut.

 

........om jeg da ikke blir(er) syk (enda), for akkurat nå virker det som en veninne av meg faktisk greide å smitte meg med kyssesyken. Feber og dritt. Hater når slike sykdommer florerer på skolen.. FML

Det kan jo være en helt vanlig forkjølele/infuensa da ...

 

Virker kraftigere enn forkjølelse atm.. :no: Men får se, *håper* det er influensa om det er noe mere enn forkjølelse. Får bare håpe på å bli frisk fort :D

Lenke til kommentar

Godt spørsmål. Vårt faste møtested når vi møtes på Oslo S, er den store plassen ved infotavla inne.

 

Infotavla, det skal jeg klare å fikse. Får vel nesten bare slenge med meg fotosekken da, så tar man objektiv litt som man føler for det. Gleder meg! Blir morsomt å gå rundt og spørre alle "er du tomsi42?". Så kan dere ta bilde av meg når jeg forfjamset blir ført ut av sikkerhetsvakter.

Lenke til kommentar

Infotavla, det skal jeg klare å fikse. Får vel nesten bare slenge med meg fotosekken da, så tar man objektiv litt som man føler for det. Gleder meg! Blir morsomt å gå rundt og spørre alle "er du tomsi42?". Så kan dere ta bilde av meg når jeg forfjamset blir ført ut av sikkerhetsvakter.

Jeg er relativt lett å kjenne igjen ;)

Lenke til kommentar

Hvor lenge pleier dere å holde på - eller mer spesifikt - hvor lenge tenkte dere å holde Skansen utover tirsdagen?

Vi pleier å holde på 2-3 timer - noen ganger kortere, andre ganger lengre. Men vi har aldri krevd at alle er med fra start til slutt. De fleste dukker opp fra begynnelsen av, og blir med så lenge tid har tid. Andre slutter seg til gruppen på tampen av turen og blir med til slutten.

 

Når det gjelder tirsdag, så dukker jo bykatt opp først ved 15.00 tiden (kanksje litt før), så da holder vi nok på til firetiden.

Lenke til kommentar

Tirsdag har det hele tiden stått, og tirsdag har jeg hele tiden vært klar på at det skal være. Hvorfor har jeg da gått rundt i dag og tenkt på at jeg skal på fototreff i morgen?

Det er sikkert fordi helgen begynte en da tidligere enn normalt ;)

 

edit: Det ser nå til at tirsdagen ikke blir for kald (-5 ifølge yr) og med sol.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...