k-h-s Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hørtes ut som en fin dag det Vil i allefall holde av den dagen fremover Men hvor skal turen tas? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jepp, men har alt skrevet om det her. Kommer du til Oslo i julen, RandiA? Hadde vært hyggelig om du ble med. Ja, nå leste jeg det...ser fint ut...skulle gjerne tatt en tur igjen ja, men får ikke tid enda...mot slutten av januar kanskje. Må se å få kjøpt den 14-140 jeg, kunne hatt bruk for den i Amadores. (Hadde bare GF'n med der jeg...det gikk greit...ca 600 bilder og alt på ett kort og en opplading.) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Har stort sett ligget i dvale rent fotomessig siden oktoberfesten. Kanskje på tide å krype ut av hiet igjen? Blir gjerne med i romjula, hvis det passer med datoen. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 hvis det blir den 28 eller 29 så er det mulig at jeg kan bli med også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Det er tydeligvis stor interesse for en romjulstreff; så da får vi et passende sted. Vi (vel, de fleste av oss) kom jo aldri frem til Akershus festning på turen vi hadde i høst. Skal vi satse på det denne gang? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Joda - 28. ser bra ut for meg også - har booket svigerbarnepass, så jeg tror nok jeg kan komme. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg kan litt utpå dagen den 28. Men vi får kanskje et problem med lyset "utpå dagen", når folk er ferdig på jobb...? Akershus festning er fint for meg, selv om jeg var blant dem som faktisk kom frem dit i regnet tidligere i høst. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Når på dagen tenker vi? Jeg må helt sikkert organisere noe barneopplegg... Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg kan! Hoho! I romjula har dama arbeid og jeg ferie, så da er dagtid veldig passende. Kunne jo være en flott (og kald) tur fra Operaen til Aker Brygge over festningen? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Har lyst til å slenge meg på en slik fototur jeg også, en gang må jo bli den første! Men så har jeg jo et enoooooormt problem.. tenk å møte skumle mannfolk med kamera, når jeg bare er en tælp som nipper over 180 og er ikke fylt 16 engang.. Uff å huff, dette høres skummelt ut! :ph34r: Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Ikkeno' skummelt ved det vel... Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Har lyst til å slenge meg på en slik fototur jeg også, en gang må jo bli den første! Men så har jeg jo et enoooooormt problem.. tenk å møte skumle mannfolk med kamera, når jeg bare er en tælp som nipper over 180 og er ikke fylt 16 engang.. Uff å huff, dette høres skummelt ut! :ph34r: Kom igjen bli med Jeg har selv aldri vært på noe slikt treff. Er selv 16 år, fyller 17 i mars. Dette blir spennende, gleder meg!!! Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Har lyst til å slenge meg på en slik fototur jeg også, en gang må jo bli den første! Men så har jeg jo et enoooooormt problem.. tenk å møte skumle mannfolk med kamera, når jeg bare er en tælp som nipper over 180 og er ikke fylt 16 engang.. Uff å huff, dette høres skummelt ut! :ph34r: Kom igjen bli med Jeg har selv aldri vært på noe slikt treff. Er selv 16 år, fyller 17 i mars. Dette blir spennende, gleder meg!!! Får se hva det blir til og hvordan julen legges opp. Har også en dame jeg helst ikke vil ha sur på meg(kjerringer altså, uff) så det må også passe med at jeg kan møte hun andre dager i julen Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Har en slik ei jeg og, men hun reiser til hafjell så da er det fritt frem på fototreff Endret 20. desember 2010 av k-h-s Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Har en slik ei jeg og, men hun reiser til hafjell så da er det fritt frem på fototreff Lov å si heldiggris, uten å mene at damer er kjipt? hahaha Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Har lyst til å slenge meg på en slik fototur jeg også, en gang må jo bli den første! Men så har jeg jo et enoooooormt problem.. tenk å møte skumle mannfolk med kamera, når jeg bare er en tælp som nipper over 180 og er ikke fylt 16 engang.. Uff å huff, dette høres skummelt ut! :ph34r: Kom igjen bli med Jeg har selv aldri vært på noe slikt treff. Er selv 16 år, fyller 17 i mars. Dette blir spennende, gleder meg!!! Får se hva det blir til og hvordan julen legges opp. Har også en dame jeg helst ikke vil ha sur på meg(kjerringer altså, uff) så det må også passe med at jeg kan møte hun andre dager i julen Skremmende redd for disse såkalte akammedlemmene plassert i Oslo jeg og, i ettersom jeg er i samme båt som deg og snart gammel nok til barnelappen, er jeg helt enig i at det virker skummelt. Huff, tør knapt å tenke på hvordan enkelte av akammedlemmene kan skade meg med en telezoom. Det sies at de besitter stor kreativitet. Endret 20. desember 2010 av Paisley 1 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Skremmende redd for disse såkalte akammedlemmene plassert i Oslo jeg og, i ettersom jeg er i samme båt som deg og snart gammel nok til barnelappen, er jeg helt enig i at det virker skummelt. Huff, tør knapt å tenke på hvordan enkelte av akammedlemmene kan skape meg med en telezoom Det sies at de besitter stor kreativitet. Ja huff å huff.. *grøsser* :!: Endret 20. desember 2010 av GENTorly Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg kan litt utpå dagen den 28. Men vi får kanskje et problem med lyset "utpå dagen", når folk er ferdig på jobb...? Akershus festning er fint for meg, selv om jeg var blant dem som faktisk kom frem dit i regnet tidligere i høst. Hva er litt utpå dagen? Vi kan muligens starte litt før et annet sted og så møtes ved festningen? Skremmende redd for disse såkalte akammedlemmene plassert i Oslo jeg og, i ettersom jeg er i samme båt som deg og snart gammel nok til barnelappen, er jeg helt enig i at det virker skummelt. Huff, tør knapt å tenke på hvordan enkelte av akammedlemmene kan skade meg med en telezoom Det sies at de besitter stor kreativitet. Nå er vi faktisk helt greie; se på oss som den kule onkelen/tanta som dere alltid har kommet godt overens med. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg kan litt utpå dagen den 28. Men vi får kanskje et problem med lyset "utpå dagen", når folk er ferdig på jobb...? Akershus festning er fint for meg, selv om jeg var blant dem som faktisk kom frem dit i regnet tidligere i høst. Hva er litt utpå dagen? Vi kan muligens starte litt før et annet sted og så møtes ved festningen? Blir nok fort nærmere kl 15, så ikke så mye dagslys evt, men bra for å teste GH2-en min på høy ISO i dårlig belysning derimot. Greit om dere starter ferden tidligere, så kan vi treffes ved festningen, ja. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2010 Blir nok fort nærmere kl 15, så ikke så mye dagslys evt, men bra for å teste GH2-en min på høy ISO i dårlig belysning derimot. Greit om dere starter ferden tidligere, så kan vi treffes ved festningen, ja. Auda. Solnedgangen er 15.18 den dagen, så det blir gode muligheter til å teste ISO ytelsen. Det var ytret ønske om å starte ved Operaen; det kan vi godt gjøre. Da vi brukte en del tid Operaen i høst, så hadde jeg ikke tenkt at vi skulle innom den denne gangen. Så jeg foreslår at vi møtes på Oslo; da kan de som ikke har vært på Operaen komme tidligere og ta en runde der først. Vi trenger vel en god time fra Oslo S til festningen; så skal vi si at vi møtes på Oslo S kl. 13:15? Så tar vi varmestue på Cafe Skansen, også kan bykatt og andre arbeidene møte oss der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå