Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Underveis skal vi finne et sted som selger veldig god og veldig varm skjokolade :yes:

En oppgave som fort kan føre til at ruten blir litt lenger enn 400m ;)

Nå er det vel ofte slik at disse turene våre veldig ofte blir lengre enn distansen mellom start til avslutning. Unntaket er vel de turene som avsluttes lenge før det som var tiltenkt (men da avsluttes vel turen der?)

Håper vi blir endel som stiller i morgen. I følge yr så skal det snø litt i natt og temperaturen stige til noe mellom 5-8 minus. En levelig kombinasjon både for fotografering og for sjokolade.

Da treffes jeg dere som stiller opp i morgen ca kl 12

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Noen treff utover i romjulen, eller de første dagene i januar? Kommer endelig til å være nordpå*) med opptil flere dager fri, og så hadde det vært gøy å endelig kunne være med på et treff.. :)

*) For oss som bor i Syden**) er selv Oslo "nordpå".. :whistle:

**) Sør for Sinsenkrysset.

Lenke til kommentar

Noen treff utover i romjulen, eller de første dagene i januar? Kommer endelig til å være nordpå*) med opptil flere dager fri, og så hadde det vært gøy å endelig kunne være med på et treff.. :)

*) For oss som bor i Syden**) er selv Oslo "nordpå".. :whistle:

**) Sør for Sinsenkrysset.

Jeg har ferie herfra til mandag 3. januar, lite program og god tid, kjempehyggelig om vi kan få til et treff eller to i jula.

Lenke til kommentar

Blir gjærne med på et lite treff jeg og. Blir vell lille gutt på treff med kun 0,5 år med kamera i hånda og ikke runda 17 år enda. Men får gå :whistle:

Kult, -det er ingen krav til forkunnskaper, et kamera og godt humør holder lenge :thumbup:

Jeg har fått noe erfaring på baken for å si det sånn, så forkunnskaper vil jeg da ha.

Vet ikke hva jeg vil si jeg er jeg. Om jeg er en god eller dårlig fotograf, er jo ikke lett å si akkurat. Men har da fått kontakter og slik at jeg sitter bak dødlinja i tippeligaen å tar bilder for Kanari-Fansen Lillestrøm. Er ikke mange som får være der så er fornøyd med det.

Kan lese mer om meg og mitt, og se bilder her www.knuthsolberg.smugmug.com

Må si meg fornøyd med tanke jeg kjøpte første kamera og fikk det når sommerferien startet i 2010. Har da kommet et stykke på veg :innocent:

Men ser frem til å være med på noe treff med andre her på akam, vil være hyggelig å lærerikt det. Ikke minst se deres fremgangsmåter for å finne gode bilder.

Endret av k-h-s
Lenke til kommentar

Jeg har fått noe erfaring på baken for å si det sånn, så forkunnskaper vil jeg da ha.

Ja, nei, altså, det var ikke meningen å disse deg, tvert i mot! Jeg har jo sett fine bilder fra deg her på akam og, og det er mye fint du har på smugmug! :yes:

Men ser frem til å være med på noe treff med andre her på akam, vil være hyggelig å lærerikt det. Ikke minst se deres fremgangsmåter for å finne gode bilder.

Ja, det er alltid hyggelig. Og det hender man lærer litt også. Ja, ikke jeg da, jeg kan jo alt :roll:

Lenke til kommentar

Ja, ikke jeg da, jeg kan jo alt :roll:

Men det er jo derfor vi har med deg, så har vi noen å spørre; vi som ikke får til noe som helst :p

Jeg skal til Trysil i romjulen. Men vet ikke enda om jeg reise opp på mandag eller onsdag. Hvis jeg venter med å reise til onsdag, så kan jeg mandag (27/12) og tirsdag (28/12).

Lenke til kommentar

Åja - vi må jo få se det nye kameraet ditt, bykatt. Og gjerne få prøve det ut en ti minutters tid. Jeg tat med eget minnekort.

Hvor er jo alltid et godt spørsmål. Det er ikke noe tegn på at det blir spesielt mildere på det nærmeste, så det må værlig lett å finne en god kakao.

Kona har pålagt meg å ta fri 28., så om det blir treff da, så kan det være jeg karrer meg med.

Det hadde vært hyggelig om du ble med, det er en stund siden sist.

Lenke til kommentar

Åja - vi må jo få se det nye kameraet ditt, bykatt. Og gjerne få prøve det ut en ti minutters tid. Jeg tat med eget minnekort.

Den er grei. Men jeg tar ikke ansvar for evt... bivirkninger av lånet. :D

Akam-juletreff høres koselig ut og en bra avveksling til all spising. Da kan jeg dessuten vise frem det fine nye kameraet mitt! :D

Hmmm :hmm: ..noe nytt igjen...

Jepp, men har alt skrevet om det her. :)

Kommer du til Oslo i julen, RandiA? :) Hadde vært hyggelig om du ble med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...