Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Da er det vel på tide å komme seg ut en tur igjen?

 

Bykatt kom med et godt forslag her om dagen - la oss gå på fotoustilling. Ikke hvilken som helst utstilling, men den fra Oslo Fotomaraton. Flere av Akams foummedlemmer deltok, og nå er det endelig mulig å se resultatet.

 

Tanken er å møtes et passende sted, for så fotografere oss bort til utstillingen.

 

Dag: Søndag den 5. desember.

Tid: Kl. 12:00 ?

Lenke til kommentar

Innlagt varm sjokolade-stopp muligens et krav for å holde meg blid. :hmm: På den positive siden, om det er kuldegrader, regner det i hvert fall ikke. ;)

Du blir ikke alene om å kreve en varm sjokolade-stopp ;)

 

Det skal visstnok noe serveres mat og drikke på det stedet hvor Fotomaraton-utstillingen er. Men ettersom vi ikke vet om de serverer varm sjokolade, så bør vi ta en stopp på veien.

Lenke til kommentar

Ja! Varm sjokolade... bare 14 dager siden jeg var i Oslo, så jeg kan vel ikke reise igjen nå. Synd, morsomt å være med.Men vi hadde fint treff i Trondheim også sist lørdag. Nevnte den STORE fototuren da jeg....

(Går tregt på Forumet...får ikke svaret på PM før timer etter det er skrevet heller)

Lenke til kommentar

Kult, jeg kommer!

 

Genialt forslag med fotoutstilling i begge ender, og genialt med sjokoladestopp underveis :D

 

RandiA: NÅ er det kort tid siden sist, men den 5. er det jo LENGE siden sist du var i Oslo :yes:

Ja, du sier noe Kaian..men det er noe som står på programmet nesten hver dag nå utover, så tar jeg en "plikt"-uke i varmere strøk om ikke mange dagene også...og hvor blir dagene av...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...