tomsi42 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg må nok melde pass i dag, da jeg må jobbe i ettermiddag. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Jeg kommer heller ikke i dag -- heller. Har noen andre planer, og rekker ikke mer enn en kvart elvevandring i så fall, og det blir bare stress. Får komme sterkere tilbake på Teknisk museum. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Da er det vel på tide å minne om neste fototreff. Tema: Følge Akerselva fra Kjelsås til Nydalen Møtested: Kjelsås stasjon Tid: Søndag 07.11.2010 kl: 13:00 Vi kan godt møtes på Oslo S noe før og reise sammen opp til Kjelsås med buss og/eller trikk. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Da er det vel på tide å minne om neste fototreff. Tema: Følge Akerselva fra Kjelsås til Nydalen Møtested: Kjelsås stasjon Tid: Søndag 07.11.2010 kl: 13:00 Vi kan godt møtes på Oslo S noe før og reise sammen opp til Kjelsås med buss og/eller trikk. Høres bra ut...vil gjerne ha en guide frem til møtestedet ja, hvis det passer slik fra OsloS f.eks. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Da er det vel på tide å minne om neste fototreff. Tema: Følge Akerselva fra Kjelsås til Nydalen Møtested: Kjelsås stasjon Tid: Søndag 07.11.2010 kl: 13:00 Vi kan godt møtes på Oslo S noe før og reise sammen opp til Kjelsås med buss og/eller trikk. dagen etter Kinoens dag i år også. husker hvordan det gikk forrige gang ;( Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 dagen etter Kinoens dag i år også. husker hvordan det gikk forrige gang ;( Men du stilte ihvertfall Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Verre forrige gang for da ble han sittende stille i den varme hytten en stund...nå er det ut og gå i frisk høstluft, og da holder man seg mer våken :!: Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Jeg tar trikken direkte fra Torshov. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Verre forrige gang for da ble han sittende stille i den varme hytten en stund...nå er det ut og gå i frisk høstluft, og da holder man seg mer våken :!: ja, tror nok litt kalt høstluft skal hjelpe denne gangebn. satser på å henge meg på. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 (endret) Da er det vel på tide å minne om neste fototreff. Tema: Følge Akerselva fra Kjelsås til Nydalen Møtested: Kjelsås stasjon Tid: Søndag 07.11.2010 kl: 13:00 Dæng - så nære. Opptatt på Fornebu fram til ca 1730 Endret 3. november 2010 av JoonGoii Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Skal se om jeg ikke klarer å komme meg til Kjelsås på søndag, må se an litt. Stemmer det at det er drøyt 2km til Nydalen, eller en halvtimes gange (riktignok uten fotostopp)? =) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Skal se om jeg ikke klarer å komme meg til Kjelsås på søndag, må se an litt. Stemmer det at det er drøyt 2km til Nydalen, eller en halvtimes gange (riktignok uten fotostopp)? =) Det stemmer nok bra. Så vi bruker sikkert to timer. Du er hjertelig velkommen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Hvor og når kan jeg møte da..(noen som drar fra området rundt Carl Berners, eller jeg kan dra ned til OsloS....) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. november 2010 Forfatter Del Skrevet 4. november 2010 Jeg har tenkt å reise kollektivt, så vi kan møtes på Oslo S ca. 12:10 - går en trikk 12:21 som passer godt Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 OK, skal prøve å huske det.... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jeg rekker garantert ikke Kjelsås 13:00, men ser om jeg evt. kan møte dere et sted på halvveien... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Det bør være mulig - du har telefonnummeret mitt ? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Jada, hvis du ikke har skiftet nummer de siste ukene. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. november 2010 Forfatter Del Skrevet 6. november 2010 Jada, hvis du ikke har skiftet nummer de siste ukene. Neida, jeg er ikke som kidza som bytter hvert halvår ... Kommer vel til å beholde det nummeret til jeg dør eller får behov for hemmelig nummer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå