Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Regnvær er toppers for fotografering. Mitt kanskje beste bilde i oktoberfesten er tatt i striregn. Men det er jo mulig å tilpasse utstyret etter været da. Regntøy, gummistøvler, evt. paraply fungerer også under elvefotografering.

 

Det er riktig at det blir vintertid til helgen, tidspunktene er i henhold til korrekt justert klokke.

 

Avventer beskjed fra den vaklende elvefotografen og andre. Dvs., jeg _må_ jo ikke ha beskjed, det er bare å møte opp på riktig tid og sted. Jeg drar uansett (hvis ikke, noe som er utenkelig, gir jeg nærmere beskjed i denne tråden).

 

Andreasfe og azathosk, som har klart å sno seg unna med dårlige unnskyldinger så langt, må virkelig være oppfinnsomme med bortforklaringene for ikke å stille denne gangen.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Damn! Ja, jeg skal gjøre mitt ytterste. Beklager forrige gang. Det var fyllesyke + en avtale som kom litt tett oppi.

 

Og bare sånn at det er sagt, det KAN være at jeg må bone gullfisken, lufte hybelkaninene, farge himmelen eller hente øl på lørdag. Bare så det er sagt. Prof. Birkelands vei, det er oppover mot Furuset right?

Lenke til kommentar

Og bare sånn at det er sagt, det KAN være at jeg må bone gullfisken, lufte hybelkaninene, farge himmelen eller hente øl på lørdag. Bare så det er sagt. Prof. Birkelands vei, det er oppover mot Furuset right?

Oppover mot nedre/gamle Furuset ja. Hybelkaninene kan du evt. ta med slik at de kan nyte elvelufta. Ølsalget er vel stoppet på dette tidspunktet, så det var et syltynt argument (selv om jeg ikke bestrider viktigheten av at det blir utført).
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Ifølge yr.no skal det slutte å regne akkurat når treffet starter imorgen. :D

 

 

Litt regn skader jo ikke. :) Det blir flotte motiver i regnet, det eneste jeg kan se er at lyset kan gjøre bildet litt kontrastløst.. meeeen.. hey.. hva har man ikke PS til? ;)

Lenke til kommentar

Fantastisk, den oppsummeringen jeg var på utkikk etter :)

Så bra! -kommer du i dag?

 

Jeg sa jeg skulle ta toget, men lokaltog til Lillestrøm har buss-for-tog fra Oslo S til Bryn, og tog derfra, så om det fortsatt er ok k.n.b, så kunne jeg tenke meg å takke ja til å bli plukket opp på Oslo S? Kl 14.10?

Lenke til kommentar

jeg skal i bryllup idag så da kan jeg ikke. skal prøve å somle meg med imorgen.

En av de bedre unnskyldningene for ikke å traske i regnet i timesvis (noe kaian og jeg gjorde). Ulempen er jo at det neppe fungerer to dager på rad (i hvert fall siden du ikke sa at det var 2-dagers/3-dagers bryllup med det samme).

 

Dermed er du og de andre fraværende ventet ved nedre del av Ljanselva i morgen. Da skal det visstnok være oppholdsvær også!

 

Jeg sa 13:30 i en tidligere post, men jeg tror jeg skal be tynt om 14:00 i morgen i stedet. Må rekke en treningsøkt på Valle Hovin først.

Lenke til kommentar

... ventet ved nedre del av Ljanselva i morgen. Da skal det visstnok være oppholdsvær også!

 

Jeg sa 13:30 i en tidligere post, men jeg tror jeg skal be tynt om 14:00 i morgen i stedet. Må rekke en treningsøkt på Valle Hovin først.

Trening skal være viktig sier dem, så vi får vel godta den. :D

 

Plukker du opp på Oslo S i dag også? Ellers ser jeg at buss 81A fra Tollboden til Ingiers vei passer fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...