kaian Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hm, jeg har veldig lyst, men jeg må en tur på jobb i morgen formiddag, så 13 blir litt tidlig. Kunne 14 passe? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Greit nok med 14:00 for min del. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kult, da satser jeg på å være på Grorud 14! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Kjipern. Førstkommende søndag ønsker jeg nok mest sannsynlig å tilbringe på sofaen, etter det jeg regner med blir et litt vel fuktig lag i morgen. Hvis ikke skulle jeg gjerne vært med. Like borti høgget og, gitt. Må uansett få slengt meg med på et av disse treffene snart. Endret 22. oktober 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Kl 14 passer sannsynligvis for meg også, men er litt usikker på om jeg rekker det. Er jeg der så er jeg der, hvis ikke er jeg ikke der. :!: Sender noen av dere som skal helt sikkert en PM med mobilnr? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Sender noen av dere som skal helt sikkert en PM med mobilnr? Sender deg PM. Andrasfe: Du fikk med deg at dette er i morgen lørdag? Du skal vel ikke fukte ganen så tidlig på dagen? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg er jo nødt til å ikle meg min hemmelige identitet og bli Elvefotografen denne helgen også. Noen andre som føler denne trangen nå som fullmånen er nær? Tenkte å gå fra Grorud T-banestasjon langs Alna nedover mot Kalbakken i morgen lørdag. Kl. 13:00? Føler at jeg bare må møte opp kl 14:00 - som er det dere har blitt enige om. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 (endret) Kl 14 passer sannsynligvis for meg også, men er litt usikker på om jeg rekker det. Er jeg der så er jeg der, hvis ikke er jeg ikke der. :!: Sender noen av dere som skal helt sikkert en PM med mobilnr? Jeg kjører nok bil - så det er mulig at jeg kan hente deg på veien; hvis det hjelper. Endret 22. oktober 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Føler at jeg bare må møte opp kl 14:00 - som er det dere har blitt enige om. Det er korrekt. Du bare må møte opp. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Kl 14 passer sannsynligvis for meg også, men er litt usikker på om jeg rekker det. Er jeg der så er jeg der, hvis ikke er jeg ikke der. :!: Sender noen av dere som skal helt sikkert en PM med mobilnr? Jeg kjører nok bil - så det er mulig at jeg kan hente deg på veien; hvis det hjelper. Jeg tror det hjelper, men det blir da en omvei for deg å hente rundt Torshov? SMS-er deg utover dagen, jeg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg tror det hjelper, men det blir da en omvei for deg å hente rundt Torshov? SMS-er deg utover dagen, jeg. Det er ingen stor omvei. Så send en SMS, du. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg ser at jeg vil klare det. Tar t-banen fra Stortinget klokka 13.37, i tilfelle det er flere som vil hive seg med. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Jeg greier det også, og haiker med Tomsi. Vært ute og gjort noen ærend: Kle dere godt, folkens. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Det var friskt i dag, men vi fikk en fin tur allikevel. Avsluttet med varm kakao og vaffel på Grorud senteret. Som avtalt, kommer bilder fra dagens tur i tråden fra forrige helg - det er jo samme elv Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Flott bilde...litt for tidlig for meg den walk'n...men blir gjerne med på noe f.eks søndag 7.november. Den 7. bør vi kunne få til noe - et forslag som kom i dag, er å møtes ved Teknisk museum. Er været dårlig, så går vi inn der. Er været bra, så er det mye flott å fotografere i nærområdet. F.eks. kan vi følge elven ned til Nydalen. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Er været dårlig, så går vi inn der. Kanskje jeg da sniker meg ut av provinsen og tar en tur,hvis været blir dårlig da Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2010 Du kan da godt møte opp selv om det er bra vær også da Kom litt tidligere og ta museumet først. Når skal vi møte opp på dagen? 12:00, 13.00? Eller litt senere? Er ikke mye lys om dagen nå. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Er ikke mye lys om dagen nå. Til uka blir det en time tidligere mørkt i tillegg Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Siste innspurt for elvefotografene. Jeg tenkte å ta en tur til den midtre delen av Alna på lørdag. Nærmere bestemt Alnaparken mellom Brubakkveien og Professor Birkelands vei, avgrenset av Nedre Kalbakkvei i vest og Grorud jernbanestasjon i øst. Et greit startpunkt kan være Alnaparkveien ved Alna idrettspark. På søndag tenkte jeg å gå langs turstien i den nedre delen av Ljanselva. Det blir da å starte i herregårdsveien ved Hallager idrettsplass. Pga andre aktiviteter vil det bli noe sen oppstart begge dager. Lørdag kl. 14:30, søndag kl. 13:30. Det er bare å bli med for de som er interesserte. Evt. pickup er mulig på Oslo S. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg er muligens med en av dagene, men må si at Yr.no gjør det ikke lett for meg. Bykatter liker som kjent ikke regn. Tror klokka skal flyttes til vintertid til helgen forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå