Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjipern. Førstkommende søndag ønsker jeg nok mest sannsynlig å tilbringe på sofaen, etter det jeg regner med blir et litt vel fuktig lag i morgen. Hvis ikke skulle jeg gjerne vært med. Like borti høgget og, gitt.

 

Må uansett få slengt meg med på et av disse treffene snart.

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar

Jeg er jo nødt til å ikle meg min hemmelige identitet og bli Elvefotografen denne helgen også. Noen andre som føler denne trangen nå som fullmånen er nær?

 

post-166172-1287763528,5243_thumb.jpg

 

Tenkte å gå fra Grorud T-banestasjon langs Alna nedover mot Kalbakken i morgen lørdag. Kl. 13:00?

Føler at jeg bare må møte opp kl 14:00 - som er det dere har blitt enige om.

Lenke til kommentar

Kl 14 passer sannsynligvis for meg også, men er litt usikker på om jeg rekker det. Er jeg der så er jeg der, hvis ikke er jeg ikke der. :!: Sender noen av dere som skal helt sikkert en PM med mobilnr?

Jeg kjører nok bil - så det er mulig at jeg kan hente deg på veien; hvis det hjelper.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Kl 14 passer sannsynligvis for meg også, men er litt usikker på om jeg rekker det. Er jeg der så er jeg der, hvis ikke er jeg ikke der. :!: Sender noen av dere som skal helt sikkert en PM med mobilnr?

Jeg kjører nok bil - så det er mulig at jeg kan hente deg på veien; hvis det hjelper.

Jeg tror det hjelper, men det blir da en omvei for deg å hente rundt Torshov? SMS-er deg utover dagen, jeg.

Lenke til kommentar

Flott bilde...litt for tidlig for meg den walk'n...men blir gjerne med på noe f.eks søndag 7.november.

Den 7. bør vi kunne få til noe - et forslag som kom i dag, er å møtes ved Teknisk museum. Er været dårlig, så går vi inn der. Er været bra, så er det mye flott å fotografere i nærområdet. F.eks. kan vi følge elven ned til Nydalen.

Lenke til kommentar

Siste innspurt for elvefotografene.

 

Jeg tenkte å ta en tur til den midtre delen av Alna på lørdag. Nærmere bestemt Alnaparken mellom Brubakkveien og Professor Birkelands vei, avgrenset av Nedre Kalbakkvei i vest og Grorud jernbanestasjon i øst. Et greit startpunkt kan være Alnaparkveien ved Alna idrettspark.

 

På søndag tenkte jeg å gå langs turstien i den nedre delen av Ljanselva. Det blir da å starte i herregårdsveien ved Hallager idrettsplass.

 

Pga andre aktiviteter vil det bli noe sen oppstart begge dager. Lørdag kl. 14:30, søndag kl. 13:30.

 

Det er bare å bli med for de som er interesserte. Evt. pickup er mulig på Oslo S.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...