Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir i hvert fall elvevandring langs Alna for meg i helga. Hadde tenkt søndag, men blir litt usikker nå jeg ser programmet til FotoVideo.

Men uansett om det blir lørdag eller søndag (blir vel en liten elvetur begge dager uansett), så er det bare å bli med om noen har lyst. Tenkte å starte opp i Kværnerbyen.

Lenke til kommentar

Svært så opptatt du er da Tom. Men det er jo enda et par helger å ta av i oktober. Katter liker jo ikke å bli våte på labbene, så Bykatt fant sikkert bare på en unnskyldning...?

Vi kan jo forsøke oppstart i Kværnerbyen kl. 13:00 i morgen lørdag. Da har folket litt tid på seg til å handle etc. først. Hvis det er noen som har behov for skyss fra Oslo S eller noe sånt, så kan jeg plukke opp. Det er bare å si fra.

Vi spaserer oppover så langt og så lenge som vi orker, et par-tre timer går det vel fort. Siden dette er Oslo's lengst elv, rekker vi ikke over alt på en dag. Så det er fullt mulig å slenge seg med på en Alna-ekspedisjon til.

Lenke til kommentar

Katter liker jo ikke å bli våte på labbene, så Bykatt fant sikkert bare på en unnskyldning...?

Poter heter føttene til katter. Labber heter det hos h*nd. :p

Jeg skal bort denne helgen, dessverre, og tror ikke jeg er hjemme i tide til å bli med på søndag heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi kan jo forsøke oppstart i Kværnerbyen kl. 13:00 i morgen lørdag. Da har folket litt tid på seg til å handle etc. først. Hvis det er noen som har behov for skyss fra Oslo S eller noe sånt, så kan jeg plukke opp. Det er bare å si fra.

Høres ut som en plan, -jeg plukkes gjerne opp ved sjøsiden av Oslo S kl. 12.45 :yes:

Synd ikke hverken Bykatt eller Tomsi kan i helgen, men jeg tar det som et tegn på at Oktobers offisielle akamtur enda ikke er avholdt...

Lenke til kommentar

Svært så opptatt du er da Tom. Men det er jo enda et par helger å ta av i oktober. Katter liker jo ikke å bli våte på labbene, så Bykatt fant sikkert bare på en unnskyldning...?

Man blir opptatt når Tysklandsturen havarer i Göteborg (heldigvis på veien hjem). Nå er bilen reparert, og hentet, og da benyttet jeg sjansen til å besøke mor på Gressvik.

Kan godt skjønne at Pus ikke vil bli våt på potene; det gjør ikke jeg heller ;) Men å betrakte elver på avstand er jo helt OK. Jeg trenger noen urbane sort/hvit bilder til neste fotokonkurranse i fotoklubben. Kan det være et tema neste helg (23/34) eller helgen etter (30/31) ?

Lenke til kommentar

Katter liker jo ikke å bli våte på labbene, så Bykatt fant sikkert bare på en unnskyldning...?

Poter heter føttene til katter. Labber heter det hos h*nd. :p

Skrev jeg labber? Mente selvfølgelig poter. Jeg ber om 1000 unnskyldninger.

Kaian: Den er grei, jeg henter på sjøsiden.

Lenke til kommentar

Jeg er jo nødt til å ikle meg min hemmelige identitet og bli Elvefotografen denne helgen også. Noen andre som føler denne trangen nå som fullmånen er nær?

post-166172-1287763528,5243_thumb.jpg

Tenkte å gå fra Grorud T-banestasjon langs Alna nedover mot Kalbakken i morgen lørdag. Kl. 13:00?

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Passer egentlig ikke så veldig godt, men avhengig av når imorgen?

Jeg redigerte inn klokken ett, men jeg er ikke avhengig av noe bestemt tidspunkt. Det kan være greit å sette en tid i tilfelle noen møter opp på stasjonen uanmeldt. Noe bestemt klokkeslett som passer bedre enn andre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...