IceFox Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Flott å høre. Som du sier må vi forbi uansett, så en liten sidetur innom meg tror jeg vi overlever. Så får dere se hvor jge bor og greier. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Er dere i Ski tidlig, får dere sjekke ut sjappa mi. kan vel se ut som dere holder stengt resten av dagen: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article2522448.ece ? Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 På baksiden av senteret. Torgveien 4. Det er greit for meg. Da bør vi andre møtes i ved Nydalen T-Bane-stasjon 17:00 - det er en helsikes masse biler på veien på den tiden av døgnet, så vi trenger den tiden hvis vi skal rekke Ski før stengetid. Tom Ehh, jeg skal prøve Ikke så godt kjent der ende. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Nydalen T-bane stasjon klarer du vel å finne frem til? Da er det bare å gå ut den utgangen som det ikke er rulletrapp til. Så kommer du til Nydalens lille torg senter. Der er det en Narvesen. Andre utgangen er til BI. Tom Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg tar han med Det er ikke utgangen mot BI, men den andre utgangen som tidvis kan blåse veldig i Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Den er god. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Tror det går fint å kjøre inn til Ski sentrum. Brannen har vært på senteret et par meter bortenfor meg, men alt er under kontroll nå. Vær her 18.20 da. EDIT: Vi er altså ikke plasser INNI senteret, og har derfor vært åpne i hele dag. Se for deg en D3 med røykskader... Det hadde ikke vært særlig artig... Endret 4. juli 2008 av IceFox Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Jeg skjønte det etter litt research. 18:20 bør vi klare fint. Jeg går ned å møter gutta nå - så rekker jeg en pølse også. Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Takk for et bra treff! Etter en veldig digg dusj er det nå på tide å redigere litt bilder. Photomatix, here I come! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Burde tenkt meg at du var færst ute Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Seff. Har allerede fem bilder klare til publisering. Temmelig fornøyd med alle egentlig. Ikke si bort i fra at du er på et par av dem. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Nå gav jeg meg frivillig som modell, så noe annet er ikke å forvente Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Aldri fått så mye brukbart fra en av fototurene før. Ikke brukbart nok til portefølje dog, men det forventa jeg heller ikke. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Syns mitt holdt ganske bra mål, men jeg er litt vel kritisk, så slettet rundt 40 bilder hittil, og mesteparten av min tid gikk med til å leke med lysutstyret deres Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juli 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Har dere laget tråd enda? Jeg er akkurat ferdig med å laste inn bildene, samtidig som jeg har fått meg en solid pølse-omelett og nyter en kald pils. PS Elements, here I come Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Den skrev du i det jeg posta bildetråden. Lenke til kommentar
belowyn Skrevet 18. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2008 Hmm, ser jeg er litt tregt ute her. Skjer det noe mer treff i sommer? Er ganske fersk på forumene her, men hadde vært morro å joinet andre om det blir noen fototurer Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Hmm, ser jeg er litt tregt ute her. Skjer det noe mer treff i sommer? Er ganske fersk på forumene her, men hadde vært morro å joinet andre om det blir noen fototurer hvor bor du? Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 19. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2008 Blir det tur rundt 25-30.juli? Skal kansje til Oslo da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå