kaian Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Værvarselet bekymrer ikke, har alltid en liten paraply i veska. :o) Lenke til kommentar
lessis Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Har ikke sagt i fra at jeg kommer, men dukker nok opp i morgen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 jeg dukker nok også opp imorgen. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Da er bildetråden oppe, selv så skravla jeg for mye og så for lite, men noen bilder skal jeg bidra med bare jeg får lastet inn på pc'n og sortert litt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. september 2010 Forfatter Del Skrevet 12. september 2010 Det blir et lite, uhøytidlig treff i dag kl. 12:00 - Gorgat og undertegnede skal vise HelenaN og RandiA den korte Akerselvarunden vår. Vi møtes ved dykkerstatuene på Vaterland, som sagt kl. 12:00. Er det noen andre som har tid og lyst, så er det bare å møte opp. Været ser litt bedre ut i dag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Vi bør vel få til et treff i Oktober også? Noen som har kreative forslag? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Vi bør vel få til et treff i Oktober også? Noen som har kreative forslag? Og gjerne første søndagen i november også ...eller der omkring. (Vet ikke om jeg kan lørdagen) Lenke til kommentar
kaian Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det skal bli veldig mye regn i morgen, men det er kanskje for kreativt? Og for vått? Nytt treff er bra, men jeg sliter med å hoste opp gode forslag... Hva med skautur, f.eks. Bøler -> Rustadsaga -> Skullerud? Enkelt med bil, enkelt med t-bane? Eller noe mer urbant? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Det skal bli veldig mye regn i morgen, men det er kanskje for kreativt? Og for vått? Litt for kreativt? I hvertfall for vått Nytt treff er bra, men jeg sliter med å hoste opp gode forslag... Hva med skautur, f.eks. Bøler -> Rustadsaga -> Skullerud? Enkelt med bil, enkelt med t-bane? Eller noe mer urbant? Skogstur kan jo være en ide - Men helst ikke for langt og bratt Endret 5. oktober 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det er faktisk meldt brukbart vær i helgen. Sognsvann rundt? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 jeg skal til Røros i helgen og kan ikke bli med. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg er også borte i helgen; men jeg synes dere bør unne dere en tur rundt Sognsvann denne helgen. Det er spådd pent vær, og det er vel håp om at det fortsatt er noe høstløv igjen? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Det er faktisk meldt brukbart vær i helgen. Sognsvann rundt? Sognsvann rundt bør være innen rekkevidde for de fleste her, sånn fysisk i hvertfall. Lørdag? 12.00? Møtes på T-baneholdeplassen på Sognsvann? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Sognsvann rundt bør være innen rekkevidde for de fleste her, sånn fysisk i hvertfall. Lørdag? 12.00? Møtes på T-baneholdeplassen på Sognsvann? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Der er det lenge siden jeg har vært ja..dreier seg om ti-år det. Skulle gjerne ha vært med på den der, men jeg kommer ikke før første helgen i november nå. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Sognsvann rundt bør være innen rekkevidde for de fleste her, sånn fysisk i hvertfall. Lørdag? 12.00? Møtes på T-baneholdeplassen på Sognsvann? Uff, jeg har fått pålagt overtid i morgen, så jeg må melde forfall! Beklager! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Er også bortreist i helga. Synd, for jeg kunne jo også fulgt Frognerelva nedover (hvis man regner Sognsvannsbekken som starten av elva, og det bør man jo). Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Da har jeg tatt en flertallsbeslutning om å avlyse morgendagens tur. Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Men hva med nå førstkommende helg? Søndag, f.eks. Yr melder om "helt ok vær". Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Fotovideo har messe med fotografering på songsvann til uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå