Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Det er ingen som har protestert på ruteforslaget til Bykatt, så vi går for det.

 

En oppsummering:

 

Dato og tid: Lørdag 11. september, kl. 13:00

Møtested: Inne på Oslo S - på plassen ved infotavla.

Dagens program: Byvandring - Oslo S, Operaen, Karl Johans gate, Slottet, Aker brygge (med mere)

 

Når vi er ferdig med fotograferingen, så samles vi på et koselig sted og får oss en matbit og/eller noe godt å drikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne skal jeg faktisk prøve å få vært med på. Må bare stjele tilbake kamera til brodern og huske selve oppmøtetidspunktet.

Du er hjertelig velkommen. Det er alle, også nykommere. Fotgrafiske ferdigheter er ikke et krav, bare et kamera og godt humør.

 

Det blir sendt ut et par påminnelser når det nærmer seg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Noen ide hvor lang tid dette tar sånn røfflig ?

Fra den ene enden til den andre så vil jeg tro at vi bruker et sted mellom to og tre timer. Det avhenger litt av været og hvor mye interessant vi finner på veien. Pluss eventuell tid på restaurasjonen etterpå. Men det er lov til å avslutte før vi kommer helt frem - det er ingen som blir sure av den grunn.

Lenke til kommentar

Jeg stiller på lørdag. Om ikke annet får vi ta en runde på kafe/kjøpesenter. Sikkert mange motiv og mat/drikke samlet på et sted.

Det ser ikke så aller verst ut fra 13-16 og blir været litt forsinket skal vi klare oss godt i noen timer. (i følge yr)

Det var hyggelig at du kommer ja, Gorgat...bedre å fotografere i overskyet i alle fall...Helena og jeg gleder oss, vi har pakket nå, reiser i morgen tidlig og skal på byen til fest i morgen kveld.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...