tomsi42 Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Det er ingen som har protestert på ruteforslaget til Bykatt, så vi går for det. En oppsummering: Dato og tid: Lørdag 11. september, kl. 13:00 Møtested: Inne på Oslo S - på plassen ved infotavla. Dagens program: Byvandring - Oslo S, Operaen, Karl Johans gate, Slottet, Aker brygge (med mere) Når vi er ferdig med fotograferingen, så samles vi på et koselig sted og får oss en matbit og/eller noe godt å drikke. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Denne skal jeg faktisk prøve å få vært med på. Må bare stjele tilbake kamera til brodern og huske selve oppmøtetidspunktet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Denne skal jeg faktisk prøve å få vært med på. Må bare stjele tilbake kamera til brodern og huske selve oppmøtetidspunktet. Du er hjertelig velkommen. Det er alle, også nykommere. Fotgrafiske ferdigheter er ikke et krav, bare et kamera og godt humør. Det blir sendt ut et par påminnelser når det nærmer seg. Lenke til kommentar
tmeland Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tror jeg skal prøve å få vært med på mitt første fototreff Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Noen ide hvor lang tid dette tar sånn røfflig ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. september 2010 Forfatter Del Skrevet 7. september 2010 Noen ide hvor lang tid dette tar sånn røfflig ? Fra den ene enden til den andre så vil jeg tro at vi bruker et sted mellom to og tre timer. Det avhenger litt av været og hvor mye interessant vi finner på veien. Pluss eventuell tid på restaurasjonen etterpå. Men det er lov til å avslutte før vi kommer helt frem - det er ingen som blir sure av den grunn. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 ahhh!... tror jeg kommer meg aldri på enn akam treff utrolig nok tar jeg turen til trondheim den 10. og er tilbake 12... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Håper at jeg dukker opp, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Håper at jeg dukker opp, men man vet jo aldri. Vil gjerne treffe deg igjen ja, kaian Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 jeg må se det ann litt. enten skal jeg på hyttetur, festival i Tyskland eller være hjemme i Oslo så må se litt på værmelding og sånn. blir jeg i byen er jeg med. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Får se om jeg kansje tar turen innom. Lenke til kommentar
voffen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Skulle gjerne ha vært med men har avtalt med sønnen min å bli med på Gatebil på Rudskogen. God anledning til å få testet 70-200 2.8L Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Værmeldingen på yr.no er ikke den mest lovende for lørdagen... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 hytteturen er avlyst på grunn av dårlige værutsikter og jeg tror ikke jeg orker å dra på festival i Tyskland (drar jeg innebærer det at jeg garantert kommer til å være våken et eller annet sted mellom 32 og 36 timer i helgen) så jeg tror jeg kommer til å slenge meg på på lørdag. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Her er det strålende sommer for tiden..(fortsatt 18 grader ute), venter noe regn på lørdag ja, i Oslo, men man får kle seg etter været...så får vi finne et hyggelig sted å ta ly hvis det blir for ille. Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg stiller på lørdag. Om ikke annet får vi ta en runde på kafe/kjøpesenter. Sikkert mange motiv og mat/drikke samlet på et sted. Det ser ikke så aller verst ut fra 13-16 og blir været litt forsinket skal vi klare oss godt i noen timer. (i følge yr) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg stiller på lørdag. Om ikke annet får vi ta en runde på kafe/kjøpesenter. Sikkert mange motiv og mat/drikke samlet på et sted. Det ser ikke så aller verst ut fra 13-16 og blir været litt forsinket skal vi klare oss godt i noen timer. (i følge yr) Det var hyggelig at du kommer ja, Gorgat...bedre å fotografere i overskyet i alle fall...Helena og jeg gleder oss, vi har pakket nå, reiser i morgen tidlig og skal på byen til fest i morgen kveld. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. september 2010 Forfatter Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Jeg er også optimist til det motsatte er bevist når det er snakk om yr. Det er bare å se på Halden-turen vi hadde for et par uker siden. Det var meldt bøtter med vann - vi hadde sol og noen skyer. Endret 9. september 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 ahhh!... tror jeg kommer meg aldri på enn akam treff utrolig nok tar jeg turen til trondheim den 10. og er tilbake 12... Det gjør jeg også faktisk. Blir med neste gang istedet. Jeg bor jo i Drammen nå, så det er ikke lange veien. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. september 2010 Forfatter Del Skrevet 10. september 2010 Jeg bor jo i Drammen nå, så det er ikke lange veien. Da bør det gå greit - skal vi ta en road-trip til Drammen i Oktober? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå