tomsi42 Skrevet 12. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Det er vel på tide å planlegge noen nye treff? Det kommer besøk fra Trøndelag litt ut i september, så jeg foreslår et treff den 11. spetember. Kl. 13:00? Hva skal vi firste med denne gangen? Det er også en del av oss som ikke skal på studio-treff den 22. august. Skal vi finne på noe en ettermiddag etter jobb f.eks neste uke ? (De som skal i studio er også hjertelig velkommen). Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Det er vel på tide å planlegge noen nye treff? Det kommer besøk fra Trøndelag litt ut i september, så jeg foreslår et treff den 11. spetember. Kl. 13:00? Hva skal vi friste med denne gangen? Det er også en del av oss som ikke skal på studio-treff den 22. august. Skal vi finne på noe en ettermiddag etter jobb f.eks neste uke ? (De som skal i studio er også hjertelig velkommen). Da har Helena og jeg bestilt billetter og håper å treffe dere, vi forventer vel ikke Trønderværet for fototreff (alltid det aller beste det), men det får våge seg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 jeg skal kanskje på festival i Tyskland den dagen men hvis jeg ikke drar dit er jeg med på fototreff. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Det er vel bare å pakke ned godværet og ta med seg - Trøndelag får tåle et par dager med møkkavær. Noen alternativer til treff: Hovedøya - fortsatt greit med ferjer til og fra (høstrute) Akerselva fra kjelsås til Nydalen. Reprise: Frognerparken/Vigerlandsmuseumet Reprise: folkemuseumet/Bygdøy Noe annet Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Hovedøya har jeg lyst på om det passer Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Hva med Grefsenollen og området rundt? blir kanskje for lite område å ta bilder på....(?) Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Kanskje ikke så langt av gårde da..Hausmann-området, Tøyen (bot) etc Helena har visst ikke vært noen steder og fotografert. Et hyggelig sted å spise etterpå? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Det kommer besøk fra Trøndelag litt ut i september, så jeg foreslår et treff den 11. september. Kl. 13:00? Ta bilde av Plaza og Postgirobygget og håpe på fly? Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Gleder meg til en Oslo-tur! Jeg har bare värt i Oslo en gang (for flere år siden) og det var för jeg begynte med foto. Jeg er intressert i det meste, dog ikke studio eller makro. Jeg blir altså gjerne i byen, men har dere lust til å dra noen annen sted er det OK. Da kan jeg fotogrefe i byen söndag istedet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Ta bilde av Plaza og Postgirobygget og håpe på fly? Samtidig som vi er i Grønlandsområdet med Hawaii-skjorter og I "Love G.Bush Jr." buttons? Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Jeg stiller! Hva med byvandring for turistene? Oslo S, Operaen, Karl Johans gate, Slottet, Aker brygge? 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Jeg stiller! Hva med byvandring for turistene? Oslo S, Operaen, Karl Johans gate, Slottet, Aker brygge? Byvandring for turistene er ingen dum ide, det. Det er en passende rute da vi får med oss Kirkeristen, Domkirken, Stortinget, Spikersuppa, Universitet. Med mere. Et annet alternativ er Oslo S (møteplass) - Operaen - Kvadraturen - Akershus festning - Aker brygge. Endret 12. august 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Er dette fototreffet kun for medlemmer bosatt i oslo, og som tidligere har deltatt på fototreff, eller er det åpent for alle akamister? Virker spennende med et slikt fototreff som absolutt ville vært lærerikt og jeg kunne godt tenkt meg en tur (bosatt i drammen) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Er dette fototreffet kun for medlemmer bosatt i oslo, og som tidligere har deltatt på fototreff, eller er det åpent for alle akamister? Alle Akam fototreff er i utgangspunktet åpent for alle Akamister (eller venner av Akam). Hvor du bor, og hvorvidt du har deltatt før er ikke relevant. Virker spennende med et slikt fototreff som absolutt ville vært lærerikt og jeg kunne godt tenkt meg en tur (bosatt i drammen) Det er lærerikt, det er morsomt, det sosialt og det er trivelig. Det er også uhøytidlig. Så det er ingen krav til utstyr, annet at du har et kamera. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Vil du være med så heng på. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Jeg stiller! Hva med byvandring for turistene? Oslo S, Operaen, Karl Johans gate, Slottet, Aker brygge? Byvandring for turistene er ingen dum ide, det. Det er en passende rute da vi får med oss Kirkeristen, Domkirken, Stortinget, Spikersuppa, Universitet. Med mere. Et annet alternativ er Oslo S (møteplass) - Operaen - Kvadraturen - Akershus festning - Aker brygge. Høres fint ut, Helena har ikke sett Opera'n vet jeg..nå har vi kjøpt tog billetter og bestilt bosted, og ordnet alt. Håper å treffe flere kjente? (Gorgat, kaian, knb, Anew, Cruel... etc og andre...) Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 12. august 2010 Rapporter Del Skrevet 12. august 2010 Er dette fototreffet kun for medlemmer bosatt i oslo, og som tidligere har deltatt på fototreff, eller er det åpent for alle akamister? Alle Akam fototreff er i utgangspunktet åpent for alle Akamister (eller venner av Akam). Hvor du bor, og hvorvidt du har deltatt før er ikke relevant. Virker spennende med et slikt fototreff som absolutt ville vært lærerikt og jeg kunne godt tenkt meg en tur (bosatt i drammen) Det er lærerikt, det er morsomt, det sosialt og det er trivelig. Det er også uhøytidlig. Så det er ingen krav til utstyr, annet at du har et kamera. Det høres flott ut! Om jeg har mulighet tar jeg nok turen, men tørr ikke si noe med sikkerhet enda Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 13. august 2010 Rapporter Del Skrevet 13. august 2010 Jeg stiller! Hva med byvandring for turistene? Oslo S, Operaen, Karl Johans gate, Slottet, Aker brygge? Jeg er jo ikke bekjent med byen, men dette höres bra ut. Gleder meg til å se operaen. Den fanns ikke da jeg var i Oslo forige gang, men jeg har sett bilder. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 14. august 2010 Rapporter Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Er med, uansett hvor i byen vi tar det fra. Jeg operer fortsatt med byflak. Endret 14. august 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
lessis Skrevet 15. august 2010 Rapporter Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Ser at det har skjedd mer her mens jeg har feriert. Ser også i kalenderen min at jeg ikke er opptatt og kan møte trønderne den lørdagen. Er opptatt på kvelden, så det kan ikke bli så sent. Edit: skrivefeil Endret 15. august 2010 av lessis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå