Gå til innhold

Fototreff for Akam Oslo


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke så masse rigg altså. Er bare 3 blitzer, henge opp bakgrunn, rigge opp til Tethered osv. Men fint folk er interessert i å hjelpe, skal se litt nærmere på dato jeg, så kan vi sikkert lage en egen tråd for det og så avtaler vi slike ting. Siden det er ett studiofelleskap og andre folk jobber der i vanlig jobbtid ser jeg for meg at en søndag kan være lurt, så slipper vi at det er masse andre folk der.

Lenke til kommentar

Den 22. august høres fornfutig ut for studio dag. Lag gjerne en egen tråd, med påmelding, Cruel.

 

Men det skjer flee ting i sommer.

 

I morgen, tirsdag den 6. juli kl 15:30, blir det et mini-treff der kaian og undertegnede ser på optikk til µ-4/3. Både dedikert og bruk av adapter.

 

Søndag den 11. juli, så tar vi turen ut til Hovedøyen. Oppmøte på fergekaien (Vippetangen) senest 12:55. Fergen går 13:05, så vær presis.

Lenke til kommentar

Den 22. august høres fornfutig ut for studio dag. Lag gjerne en egen tråd, med påmelding, Cruel.

 

Men det skjer flee ting i sommer.

 

I morgen, tirsdag den 6. juli kl 15:30, blir det et mini-treff der kaian og undertegnede ser på optikk til µ-4/3. Både dedikert og bruk av adapter.

 

Søndag den 11. juli, så tar vi turen ut til Hovedøyen. Oppmøte på fergekaien (Vippetangen) senest 12:55. Fergen går 13:05, så vær presis.

Jeg regner med at jeg blir med søndag, men skal på samme arrangement som ilpostino, så jeg håper vi kommer oss hjem i rimelig tid. Er tidspunktet valgt med tanke på lys eller søndagssoving? :!:

 

Hadde vært moro med µ4/3-treffet imorgen også, men jeg vet ikke jeg kommer meg fra jobb så tidlig. Mulig jeg dukker opp. :)

Lenke til kommentar

Jeg regner med at jeg blir med søndag, men skal på samme arrangement som ilpostino, så jeg håper vi kommer oss hjem i rimelig tid. Er tidspunktet valgt med tanke på lys eller søndagssoving? :!:

 

det går nok greit. ;) vi kunne jo ta med noen engangs-griller, grillmat, badetøy, pils/brus/whatever og ha en sosial greie der ute før vi skilles? det er jo ganske digg på Hovedøya egentlig og når vi først er der så kunen vi jo gjøre noe mer ut av det.

Lenke til kommentar

Jeg regner med at jeg blir med søndag, men skal på samme arrangement som ilpostino, så jeg håper vi kommer oss hjem i rimelig tid. Er tidspunktet valgt med tanke på lys eller søndagssoving? :!:

Tidspunktet er valgt av hensyn til lys, søndagssoving, og det faktum at jeg skal ut en liten tur på byen på lørdag :)

 

Men det bør være god tid til fotografering - ettersom kampen ikke begynner før 20:30!

 

Hadde vært moro med µ4/3-treffet imorgen også, men jeg vet ikke jeg kommer meg fra jobb så tidlig. Mulig jeg dukker opp. :)

Du er hjertelig velkommen - glemte å nevne her, at vi møtes utenfor Oslo S - ved tigeren. Vi oppholder oss i området og bruker noe tid, så om du kommer litt senere, så går det bra.

 

Skulle gjerne vært med dit, ikke vært der....men jeg får vente noen uker til neste Oslo-tur nå...håper det blir noe å finne på senere også.

Det blir flere muligheter.

Lenke til kommentar

det går nok greit. ;) vi kunne jo ta med noen engangs-griller, grillmat, badetøy, pils/brus/whatever og ha en sosial greie der ute før vi skilles? det er jo ganske digg på Hovedøya egentlig og når vi først er der så kunen vi jo gjøre noe mer ut av det.

Det var egentlig en god ide. Da kan dere dra rett på kamp, mette og glade ;)

Lenke til kommentar

Det var egentlig en god ide. Da kan dere dra rett på kamp, mette og glade ;)

 

jeg har egentlig avtalt å dra til Frognerparken før kampen med to venner så jeg får en case hvis vi blir sittende for lenge med grillingen på Hovedøya (selv om det egentlig ikke er noe som heter for lenge i hyggelig selskap). jeg finner nok ut av det ;)

 

hvis alle sørger for det de skal ha med å drikke og spise og vi sørger for at et par stykker tar med grill så er det jo i boks.

Lenke til kommentar

jeg har egentlig avtalt å dra til Frognerparken før kampen med to venner så jeg får en case hvis vi blir sittende for lenge med grillingen på Hovedøya (selv om det egentlig ikke er noe som heter for lenge i hyggelig selskap). jeg finner nok ut av det ;)

Du får ta de med på hovedøya :)

 

hvis alle sørger for det de skal ha med å drikke og spise og vi sørger for at et par stykker tar med grill så er det jo i boks.

Det lar seg ordne - vi kan jo koordinere nærmere helgen.

Lenke til kommentar

Dere får ha en fin tur ut på Øya. Jeg drar på ferie på lørdag så jeg får dessverre ikke vært med. Har bodd 19 år i Oslo men har ALDRI vært ute på øyene i fjorden :huh: For meg blir det Lyngdal og dyre- og familieparker i Danmark. Tror nok jeg klarer å fylle noen minnekort på turen :cool:

Lenke til kommentar

Hadde vært moro med µ4/3-treffet imorgen også, men jeg vet ikke jeg kommer meg fra jobb så tidlig. Mulig jeg dukker opp. :)

Du er hjertelig velkommen - glemte å nevne her, at vi møtes utenfor Oslo S - ved tigeren. Vi oppholder oss i området og bruker noe tid, så om du kommer litt senere, så går det bra.

Rakk det ikke, mistenkte at det kom til å bli sånn. RandiA og jeg venter spent på dommen. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...