lessis Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg hadde planer om en fredagspils sammen med venner og så Rådhusplassen, men ser at det blir bil og foto i stedet. Jeg kommer nok. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg hadde planer om en fredagspils sammen med venner og så Rådhusplassen, men ser at det blir bil og foto i stedet. Jeg kommer nok. Hvorfor bil? Kandu ikke ta en fredagspils med oss etter fotograferingen? Lenke til kommentar
# offline Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Kanskje man skal bli med? Det er jo fredag og det er faktisk gang avstand fra Oslo S. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Kanskje man skal bli med? Det er jo fredag og det er faktisk gang avstand fra Oslo S. Det er jo en god ide. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Det er meldt regn på fredag. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 Det er meldt regn på fredag. Det tror jeg ikke noe på før vi er nærmere helgen og de fortsatt melder det samme ... Lenke til kommentar
voffen Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 Nå melder både Yr og Storm OK fotovær; delvis overskyet og 0 regn :-) Kanskje blir det en tur på meg også... Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 16. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Kanskje jeg dukker opp. Som nybegynner kan jeg sikkert plukke opp noen nyttige tips og triks på et slikt treff. Kikk i så fall litt på de øvrige deltakerne innimellom. På Akamtreffet i Horten sist søndag fant jeg det ganske så artig å se oss fototullinger rusle rundt i gamle bakgårder bak foto- og marinemuseet. Det var da jeg innså at jeg selv har dårlig fantasi, når jeg så de andre var høyt og lavt etter motiver, inni kroker og kriker, klemt inntil dører, vinduer, sprekker i gamle vegger, i det hele tatt alt som kunne tas bilde av og alt som ikke kunne tas bilde av. Resultatet ble hundrevis - muligens flere tusen til sammen - bilder av stort og smått sett gjennom svært ulike øyne og linser. Jeg ble mektig imponert over disse karenes glede over å knipse godbiter av hva som helst. Dette bure du få med deg. For egen del utelukkes oss som bor litt mer grisgrent enn Oslo når det arrangeres like etter jobb en fredag, men det kan sikkert komme andre anledninger. Jeg ønsker iallfall den artige gjengen velkommen til Vestfold en annen gang også.... Endret 16. juni 2010 av Manskow Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 18. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2010 Hvis jeg rekker det tar jeg meg en tur. Har med kamera på jobb . Francis Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2010 Flotte saker! I følge yr, så skal det være overskyet men opphold. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2010 Slik det står nå er det: Fredag 18.06, klokka 16:30? Det stemmer. Møtes utenfor ved inngangen fra Sars-gaten, eller hvor? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2010 Møtes utenfor ved inngangen fra Sars-gaten, eller hvor? Motsatt side av parken i Monradsgate - inngangen nærmest Munch-museumet. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2010 Møtes utenfor ved inngangen fra Sars-gaten, eller hvor? Motsatt side av parken i Monradsgate - inngangen nærmest Munch-museumet. Ved den store parkeringsplassen det? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2010 Ved den store parkeringsplassen det? Det stemmer - det er inngangen ved den smale enden av parkeringsplassen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juni 2010 Da har jeg opprettet bildetråd. Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Typisk at hver gang jeg tenker, kanskje jeg skal være med på fototreff, så har det akkurat vært et.. Typisk det ja, får vel bare vente på neste Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Sånn bare for å legge det out there, OM det er noe intresse for det, så er det mulig å gjøre noe studioet mitt på ett senere treff, har litt blitzer og litt bakgrunner så folk kan få prøve litt. Ligger sentralt i Oslo(Brugata). Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Det høres interessant ut Cruel; kanskje til høsten når lyset ute er helt dass? Er det noen interesse for en treff søndag den 11. juli? Endret 28. juni 2010 av tomsi42 Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg er for treff egnetlig når som helst jeg så hehe.. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 28. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 28. juni 2010 Sånn bare for å legge det out there, OM det er noe intresse for det, så er det mulig å gjøre noe studioet mitt på ett senere treff, har litt blitzer og litt bakgrunner så folk kan få prøve litt. Ligger sentralt i Oslo(Brugata). OM dette blir noe av, så kan det godt hende at undertegnede får lyst på en østlandstur for å være med. Oslogjengen er en trivelig gjeng, og jeg er sulten på å leke litt i et studio. Gi gjerne et lite hint i litt god tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå