Leema Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Kunne tenkt og bli med her, enten da vert fredag eller laurdag. Kjem jo heilt ann på om eg må jobba, og om lønninga har komt, tog er dyrt! Så kanskje? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Kunne tenkt og bli med her, enten da vert fredag eller laurdag. Kjem jo heilt ann på om eg må jobba, og om lønninga har komt, tog er dyrt! Så kanskje? Har ikke lønna kommet så fortjener sjefen fik. Har du råd og tid, så er du hjertelig velkommen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2010 Kunne tenkt og bli med her, enten da vert fredag eller laurdag. Kjem jo heilt ann på om eg må jobba, og om lønninga har komt, tog er dyrt! Så kanskje? Koster jo bare 98kr. tur retur for student f.eks; ser du bor Gran(?) Lenke til kommentar
Leema Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Kunne tenkt og bli med her, enten da vert fredag eller laurdag. Kjem jo heilt ann på om eg må jobba, og om lønninga har komt, tog er dyrt! Så kanskje? Koster jo bare 98kr. tur retur for student f.eks; ser du bor Gran(?) Er vel 196 kr. t/r Men får no sjå! Tek kanskje med meg svigerinna mi Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Ja, du har rett...det var en vei jeg nevnte, men fortsatt billig: Lenke til kommentar
Leema Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Følte at detta blei veldig Off Topic nå, men billig kjem jo ann på økonomien til folk Dessutan, denne månaden får ikkje me noko stipend Kor mange som pleier og vera med på desse treffa, eigentleg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Den ene gangen jeg har vært med så var vi 12 stk om jeg ikke husker helt feil. Det var både gøy og utrolig koselig!! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Er vel 196 kr. t/r Men får no sjå! Tek kanskje med meg svigerinna mi Nesten 200kr er ikke akkurat gratis når man har slunken lommebok - kan være enig i det. Ta gjerne med svigerinna - det er mye å se på i Botanisk hage for de som ikke fotograferer. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 13. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Hmm, dette vurderer jeg sterkt å være med på gitt ^^ Slik det står nå er det: Fredag 18.06, klokka 16:30? Endret 13. juni 2010 av karl-wilhelm Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. juni 2010 Slik det står nå er det: Fredag 18.06, klokka 16:30? Det stemmer. Lenke til kommentar
Leema Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Er vel 196 kr. t/r Men får no sjå! Tek kanskje med meg svigerinna mi Nesten 200kr er ikke akkurat gratis når man har slunken lommebok - kan være enig i det. Ta gjerne med svigerinna - det er mye å se på i Botanisk hage for de som ikke fotograferer. Svigerinna fotograferer hu og Har nesten samme ustyr Men, ho dreg frå Oslo på fredag, så da vert ikkje aktuelt og vera med meg då. Men, får sjå om eg kjem, men no ser da ut som om eg må jobba :/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 For å gjøre dette litt mer formelt. Dato: Fredag 18.06.10 Tid: 16:30 Sted: Den botaniske hagen på Tøyen Møteplass - rett innenfor inngangen i Monrads Gate (inngangen nærmest Munch museumet; ved den smale enden av P-plassen). Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Fint, nå håper jeg det ikke blir flyttet, for jeg har lagt mine andre gjøremål, og avtaler på de andre Oslo-dagene ut ifra dette nå Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Fint, nå håper jeg det ikke blir flyttet, for jeg har lagt mine andre gjøremål, og avtaler på de andre Oslo-dagene ut ifra dette nå Nå blir den ikke flyttet mere. Basta finale. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 :!: :!: Takk, nettopp gjort ferdig alle andre avtaler nå...(det blir fullt program på en lang-week-end) Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 For å gjøre dette litt mer formelt. Dato: Fredag 18.06.10 Tid: 16:30 Sted: Den botaniske hagen på Tøyen Møteplass - rett innenfor inngangen i Monrads Gate (inngangen nærmest Munch museumet; ved den smale enden av P-plassen). Dette har jeg veldig løst å være med på... men har som vanlig litt angst Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Dette har jeg veldig løst å være med på... men har som vanlig litt angst Det er ikke noe å være redd for - vi er snille som lam, det er stor variasjon i kunnskap og foto-iver. Mange er like mye med på grunn av det sosiale. Du er hjerlelig velkommen, du også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Regner med at jeg dukker opp denne gangen. Er ikke helt sikker dog, men jeg aner en god mulighet for deltakelse. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 14. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 14. juni 2010 Kanskje jeg dukker opp. Som nybegynner kan jeg sikkert plukke opp noen nyttige tips og triks på et slikt treff. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 15. juni 2010 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2010 (endret) Inviterte en del venner som jeg ikke tror leser akam, men er foto interesserte, tenker at jeg kommer så lenge jeg får lånt en Canon dSLR (min er på rep...) Endret 15. juni 2010 av Deem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå