TGB Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Må dessverre droppe det denne gang, har fotoshoot med 2 modeller (ikke samtidig). Så dagen er fullbooket Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg stiller. Til info så har visit Oslo bli kjent i egen by dag hvor man kan få gratis Oslo pass. (gratis inngang på mange museer og gratis på offentlig kommunikasjon) Kortet kan hentes på rådhuset fra kl 10. Kunne jo vært en aktuell rute for de som evt orker 2 dager på rad eller ikke har mulighet til å stille på lørdag. Link til info her Lagt til lenke til info Er dette noe for de som ikke bor i Oslo? Hadde vært gøy å blitt med på et fototreff i Oslo, men kan ikke 1.mai, kanskje 2.mai. Dette er åpent for alle som er i Oslo. Trenger ikke bo her. Vet ikke hvor mange som evt blir med. Dersom man er i Oslo er dette en fin anledning til å besøke museer og andre serverdigheter (skimuseet i kollen ++) og alt dette gratis. Det kan være smart å plukke seg ut 3-4 steder en ønsker å besøke, det kan fort bli litt mye å rekke over alt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 En liten purring - det kan se ut som om vi er heldige og går klar av regnværet (i følge yr akkurat nå ihvertfall). Det er verre for de som skal gå i tog tidligere på dagen. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg har en shoot klokka 1, mulig jeg kan henge meg på senere Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Har fått meg en booking kl 16.00 den dagen, så blir nok ikke så jeg kommer ! Men neste gang skal jeg prøve å være med :=) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2010 Forfatter Del Skrevet 30. april 2010 Har fått meg en booking kl 16.00 den dagen, så blir nok ikke så jeg kommer ! Men neste gang skal jeg prøve å være med :=) Det blir flere muligheter - lykke til med shooten Lenke til kommentar
Sille Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Jeg er n ferdig med alle forhandlinger og møter, og kan bekrefte at jeg kommer i morgen! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2010 Da er det på tide for meg å finne bussen (bare søndagsruter i dag). Forslår at vi møtes ved bautaen der. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 nå synes jeg det er på tide med nytt treff i Oslo snart. det er jo Musikkens dag på lørdag med over 20 scener i byen så det bør by på ange muligheter for bilder. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Det er en god unnskyldning for et treff. Jeg selv er opptatt på lørdag - men det bør ikke hindre dere andre i å arrangere treff. Det er forøvrig treff i Horten om litt over en uke. Jeg skal dit, og har fortsatt to plasser ledig hvis det er noen som vil være med. Helgen etter så er det Trondhjemmere på besøk, så da blir det vel noe. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hvem kommer fra gode gamle Nidaros? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 treffet i Horten ser interesant ut. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 Hvem kommer fra gode gamle Nidaros? Det er RandiA. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 treffet i Horten ser interesant ut. vil heller til oslo om det er konserter der da Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2010 treffet i Horten ser interesant ut. vil heller til oslo om det er konserter der da Du kan dra på begge deler! Konserter denne helgen, Horten er helgen etter. Og helgen etter det, er det besøk fra Nidaros. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 holder med denne helgen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Da har RandiA fått sortert ut reiseplanene sine og kan melde at det passer fint med et treff lørdag den 19. juni. Skal vi satse på rundt kl. 15:00 slik at vi får shoppet fra oss først? Noen spesielle ønsker om motiv? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Bastards - den helgen er jeg i Norge, men uten sjanse til å kunne bli med på noe sånt noe.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg kommer om det er fint vær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå